Appivanhempani palkkasivat kotona joitakin korjaamaan heidän kylpyhuonettaan, ruotsalainen firma mutta latvialaisia/puolalaisia jotka tekivät työn.
He päättivät asentaa pienemmän oven saadakseen suuremman seinäpalan kylpyhuoneeseen ja näyttäisi siltä, että kun he kiinnittivät kipsilevyt, he käyttivät uretaania kipsilevyjen takana.

Onko joku, joka tietää miksi?
Kipsilevyt laitettu oven viereen seinälle, kiinnitetty ruuveilla ja saumattu vaahtomuovilla. Seinässä näkyy keskeneräistä kipsityötä.
 
Todennäköisesti sen takia, että vanhojen ja uusien sääntöjen välillä jäi kapea rako. Helpointa täyttää uretaanivaahdolla kuin asetella eristeitä.
 
Exsicco sanoi:
Todennäköisesti siksi, että vanhojen ja uusien sääntöjen väliin jäi kapea rako. Helpointa on käyttää uretaanivaahtoa kuin ujuttaa eristystä
Totta kai se on niin! En edes ajatellut niin pitkälle, kiitos!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.