Hei,

Kuten monet tietävät, rakennan Isorastilla. Niiden lohkot ovat "hammastettuja" ylä- ja alareunasta, jotta yksi lohko voidaan yhdistää toiseen (aivan kuten legopalikka). Kun lohko asetetaan levyä vasten, jää siis rako levyn ja lohkon väliin. Jotta betoni ei valuisi ulos sen rei'istä, ne tiivistetään vaahdolla. Nyt kun on satanut paljon, vesi on osunut vaahdon "kuplaan" ulkopuolella. Kun katson seinän sisäpuolelta, näen, että joissakin kohdissa on kosteutta ja tunnen, että se on päässyt sisään saumasta.

Fasadista ulkoneva vaahto pitäisi leikata pois ja sen päälle tulee rappaus. Kuuluuko sen olla näin? Tuleeko siitä todella tiivis tulevaisuudessa?

Vaahtoa käytetään myös ikkunasovittamisessa, joten sama ongelma lienee ilmennyt myös siellä? Onko joku, joka voi kertoa, miten minun tulisi toimia?

Hei Fröberg.

Olen hieman utelias Isorastia kohtaan, olemme epätietoisia siitä, pitäisikö meidän rakentaa niiden kanssa Jönköpingissä. Olen seurannut kirjoituksiasi ja ymmärtänyt, että olet erittäin tyytyväinen yhteistyöhön. Mutta olen hieman utelias, miten olette ratkaisseet kosteuden ongelmat, koska se kuulosti hieman pelottavalta, että talo ei ollut tiivis. Onko Birger avulias, kun ongelmia ilmenee, vai miten niitä käsitellään? Kirjoita mielellään vastaus tai vielä paremmin soita minulle, jos haluat 0736-353 353

t. maria

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.