11 286 lukukertaa ·
13 vastausta
11k lukukertaa
13 vastausta
Polyuretaanivaahdon säilytys
Minulla on ongelma, kun olen käyttänyt osan pullosta polyuretaanivaahtoa. En ole keksinyt, miten voisin käyttää samaa pulloa muutaman päivän tai viikon kuluttua.
Teenko väärin - vai onko se vain niin?
Miten pitäisi säilyttää? Pitäisikö kaikki pestä asetonilla vai?
Teenko väärin - vai onko se vain niin?
Miten pitäisi säilyttää? Pitäisikö kaikki pestä asetonilla vai?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 214 viestiä
Puhdista suutin puhaltamalla pulloa + suutinta ylösalaisin, kunnes ulos tulee vain ponneainetta. Toimii pari kertaa.
Säilytä käyttämättömät tai käytetyt pullot pystyasennossa.
Säilytä käyttämättömät tai käytetyt pullot pystyasennossa.
joo, mutta se ei ole vain putkessa vaan myös suuttimessa? Mutta koska sanot, että teet niin, se kai onnistuu :-*ingemar_o sanoi:
En ole koskaan onnistunut uudelleenkäyttämään avattua pulloa. Silloin on tosin ollut jonkin viikon tai kauemmin.
Voin muuten kertoa pienestä tapauksesta uuden pullon kanssa, josta ei tullut mitään ulos. Näytti siltä, että venttiili jumittui. Asetin pullon jalkojeni väliin ja nojasin suuttimeen kämmenelläni.
Mitä luulette tapahtui?
Koko venttiili romahti ja sekä minä että puolet huoneesta näyttivät erittäin oudolta.
Voin muuten kertoa pienestä tapauksesta uuden pullon kanssa, josta ei tullut mitään ulos. Näytti siltä, että venttiili jumittui. Asetin pullon jalkojeni väliin ja nojasin suuttimeen kämmenelläni.
Mitä luulette tapahtui?
Koko venttiili romahti ja sekä minä että puolet huoneesta näyttivät erittäin oudolta.
Irrotan kiinnikkeen ja letkun sekä tiputan vähän asetonia ilman öljyä ja painan läpi pienen sifoninpalan siten, että letku ja kiinnike puhdistuvat mekaanisesti.
Sitten täytyy varovasti pyyhkiä pullon yläosa vähän asetonia sisältävällä Topzilla ja säilyttää pullo pystyasennossa.
Sitten täytyy varovasti pyyhkiä pullon yläosa vähän asetonia sisältävällä Topzilla ja säilyttää pullo pystyasennossa.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 214 viestiä
Tervetuloa foorumille Arne ja kiitos vinkistä!Arne C sanoi:
Yksi vinkki on katsoa jokaisen viestin vasemmasta yläkulmasta, niin näet milloin se kirjoitettiin viimeksi. Vastasit nyt pian viisi vuotta vanhaan keskusteluun, vaikka vastaus olikin hyvä.
En ole koskaan onnistunut säästämään yhtäkään. Eikä tunnu kannattavalta, kun maksavat 29:- kappaleelta
Yleensä suunnittelen niin, että voin käyttää kaiken hehe
Talon omistaja
· Stockholm
· 104 viestiä
Haha ja myös minä sain vastauksen samaan kysymykseen, nyt useita vuosia myöhemmin
Kiitos, että vanhat kysymys-vastaus ovat jäljellä
Kiitos, että vanhat kysymys-vastaus ovat jäljellä
Remontoija
· Värmdö
· 13 viestiä
Ja nyt sain vastauksen samaan kysymykseen 2025 …..
Klikkaa tästä vastataksesi