8 618 lukukertaa ·
3 vastausta
9k lukukertaa
3 vastausta
Poista "ullakkokomero"?
Olen ostanut 1,5-kerroksisen puutalon (-20 luku) korotetulla seinällä ja 45 asteen katon jyrkkyydellä. Yläkerrassa on sisäseiniä, joiden takana on pieniä pitkulaisia varastoja - luulen, että jotkut kutsuvat niitä kissansilloiksi. Joka tapauksessa harkitsen näiden poistamista ja muuttamista makuusoppeiksi tulevassa lastenhuoneessa. Talon keskellä ei ole seinää, joten mietin, ovatko kissansillat osa kantavaa rakennetta?
Voin yrittää hankkia piirustukset selventääkseni tilannetta. Kotitarkastajani arveli, ettei siitä ole ongelmaa, sillä näin vanhat talot ovat yleensä hyvin ylimitoitettuja katossa???
Voiko joku antaa minulle joitakin vinkkejä?
Voin yrittää hankkia piirustukset selventääkseni tilannetta. Kotitarkastajani arveli, ettei siitä ole ongelmaa, sillä näin vanhat talot ovat yleensä hyvin ylimitoitettuja katossa???
Voiko joku antaa minulle joitakin vinkkejä?
Ymmärrän tarkalleen, mitä tarkoitat. Tässä talossa ei kuitenkaan ole vinoja tukia ullakkotilassa. Uskon kuten sinäkin, että ullakkotilan seinät eivät ole kantavia, ja muistaakseni ne ovat melko ohuita lisäksi. Ullakkotilat ovat myös eri syvällä talossa eri huoneissa.
Klikkaa tästä vastataksesi