Minulla on unelma avarammasta ja valoisammasta pohjaratkaisusta, mutta tarvitsen neuvoja. Haluaisin tehdä aukon ylä- ja alakerran välille portaiden viereen, mutta olen nähnyt, että kattotuoli heikkenisi silloin. Käsittääkseni tukijalka ja puolet alaosakehyksestä pitäisi poistaa. Onko tämä edes mahdollista? Mitä vaadittaisiin rakenteellisesti tämän vakauttamiseksi? Ajattelin ensin kysyä ympäriinsä, onko tämä laaja työ, jos on, se saa jäädä unelmaksi...
Talon pohjapiirros, jossa näkyvät huoneet kuten olohuone, ruokailuhuone ja keittiö. Punaisella korostettu alue keittiön ja olohuoneen välissä. Rakennuksen läpileikkauspiirustus, joka näyttää kerrosten välisen rakenteen ja mahdollisen aukon vieressä portaita. Pohjapiirustus näyttää portaat ja punaisella merkityn alueen, jossa halutaan tehdä aukko kerrosten välille avoimempaa pohjaratkaisua varten. Kapea portaikko, jossa on mustat kaiteet ja näkymä suljetulle ovelle alemmassa kerroksessa. Seinät ovat vaaleat ja lattia parkettia. Portaat johtavat ylätasanteelle, avautuva väli katossa. Ylemmät ja alemmat ovet näkyvät taustalla, valkoinen paneelikatto. Portaat johtavat yläkertaan, vasemmalla porraskaide, oikealla valkoinen seinä ja kaksi valkoista ovea luonnonvalaistuksessa.

Hei,

Ja oi, tämä on vaikea kysymys vastata (ja uskaltaa vastata) siihen.

Suosittelisin, että otat yhteyttä puusepänliikkeeseen, jota arvostat, tai löydät sellaisen kontaktien kautta. Pyydä heitä tulemaan katsomaan sitä. Tämä he tekevät ilmaiseksi, jos sanot, että he saattavat saada suorittaa koko tai osan työstä myöhemmin (riippuu siitä, mitä voitte tehdä itse).

Harmi etten voinut vastata paremmin, mutta en uskalla. Se on liian monimutkaista ja jonkun asiantuntevan tulisi olla paikan päällä käydäkseen läpi rakenteen.

Terveisin

Stefan

Minun on ehdottomasti suositeltava, ettei puuseppäyritys arvioi kiinteyden tällaisen rei'ityksen jälkeen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.