18 687 lukukertaa ·
6 vastausta
19k lukukertaa
6 vastausta
Platon-matto
Ei ole henkilökohtaista kokemusta näistä tuotteista ja silloin on parasta tehdä, kuten toimittaja sanoo:
http://www.isola.se/appl.asp?id=146
Vastaus:Sininen!
http://www.isola.se/appl.asp?id=146
Vastaus:Sininen!
Jatkan keskustelua vähän...
Olen nähnyt, että suuremmissa rakennustarvikeliikkeissä on ns.
ikääntymistä kestävä polyeteenikalvo, jonka voi laittaa suoraan betonilaatalle. Onko joku tehnyt näin?
Voiko tällaisen muovin laittaa, vaikka betoni olisi vähän "röpelöinen" (epätasainen), eli ei täysin sileä ja hieno pinta, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan....
Huomasin, että rahat kuluivat vähän, kun tutkin Platon-maton, tuuletuslistat jne...
Joten pohdin, onko tämä hyvä vaihtoehto?
Olen nähnyt, että suuremmissa rakennustarvikeliikkeissä on ns.
ikääntymistä kestävä polyeteenikalvo, jonka voi laittaa suoraan betonilaatalle. Onko joku tehnyt näin?
Voiko tällaisen muovin laittaa, vaikka betoni olisi vähän "röpelöinen" (epätasainen), eli ei täysin sileä ja hieno pinta, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan....
Huomasin, että rahat kuluivat vähän, kun tutkin Platon-maton, tuuletuslistat jne...
Joten pohdin, onko tämä hyvä vaihtoehto?
Kokemukseni mukaan lattian on oltava täysin tasainen ennen kuin platonmatto asetetaan. Ohjeiden mukaan sen pitäisi olla mahdollista asentaa 7mm laminaatti maton päälle ilman, että se "narskuu". Laitoin 9mm laminaatin lattialle, jonka koin täysin tasaiseksi, mutta se narskuu aika paljon. Jos tekisin sen uudelleen, olisin todennäköisesti valinnut 14mm parketin ja mahdollisesti käyttänyt ensin tasoitemassaa.
Käytitkö platon sinistä vai platon multia, ero niiden välillä on, että sininen on lattialle, jonka paksuus on yli 12mm. Multi lattian paksuus on alle 12mm. Sitten mietin, onko sinulla platon ventitex platonmaton alla, sen on tarkoitus estää kopinaa isolan mukaan.
Olisin kiitollinen, jos voisit vastata, aion itse asentaa platonmaton ja haluaisin mielellään välttää lattian narinaa.
Olisin kiitollinen, jos voisit vastata, aion itse asentaa platonmaton ja haluaisin mielellään välttää lattian narinaa.
Klikkaa tästä vastataksesi