Olen sisustamassa autotalliamme ja tarvitsen nyt apua työpöytään liittyen.

Tarvitsen työpöydän, joka on noin 440 cm pitkä, vähintään 61 cm syvä ja 4 cm paksu. Tammi tai pyökki, pitää olla suht. kova. Tähän pöytään upotan isohkon altaan (Ikea Långudden 56*53 cm).

Kysymys kuuluu, voinko saada aikaan yhtenäisen pöydän, ja kuinka työlästä tulee olla sen kanssa sahatessa ja jyrsiessä altaalle paikkaa?

Onko parempi ottaa kaksi 220 cm palaa ja sitten liittää ne yhteen? Miltä tällainen liitos näyttää ja käyttäytyy tässä tapauksessa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.