Minulla on pohdinta koskien meidän kaiderakennelmia. Se hajosi kaivinkoneen toimesta ja täytyy vaihtaa, mutta asia on se, että kaide on kaareva ja 6,5m pitkä. Miten minun tulisi toimia?

En halua katkaista kaarta minkään tolpan kohdalla, vaan haluan kauniin kaaren koko kaiteen mitalle, mieluiten ei paksumpaa kuin 30mm.

Yritin puristaa yhteen kaksi 15x95 sileäksi höylättyä lautaa, mutta se halkesi heti saumoissa.

Miten saisin sen pysymään kasassa?
Voiko jostain ostaa näin pitkän laudan?

Kaikkeen kaarevuus on noin 60cm.

• Käytäväportaikko, jossa on murtunut kaareva kaide, portaiden vieressä runsaasti kasvillisuutta, taustalla näkyy rakennus ja hiekkatie.
Viimeksi muokattu:
Pusertaa yhteen 2kpl 15x95 pitäisi muuten olla vinkkinä. Sinun täytyy käyttää vedenkestävää uretaaniliimaa, kun liität ne yhteen. Se yleensä toimii.

Ostindiefararenin kaaret rakennettiin niin ja siellä on hieman suuremmat rasitukset kuin huteroilla eläkeläisillä. ;)

Asia oli se, että minulla oli pisin 5.05, niin tuli lyhyt pala 1.45, sama toisella puolella.
Juuri niissä saumakohdissa se halkesi, kun taivutin.
PU-liima sanot... täytyy kokeilla uudestaan! =)

unohdin yhden asian; tarvitset myös femtielva puristinta. PU-liima turpoaa suurella voimalla. Kun kostutat liimattavat pinnat, niiden pitäisi olla läpimärkiä. Älä pelkää käyttää vettä. Puutarhaletku on suositeltava. Kukkasumutin on heikoille.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.