963 lukukertaa ·
5 vastausta
963 lukukertaa
5 vastausta
Pitäisikö tämän putken haista tältä?
Hei,
Minun piti mennä katolle tänä iltana laittamaan pieni hattu savupiippuun (puhallettu pois), voin kertoa, että se ei ollut yhtään hauskaa, ei todellakaan mielekästä yrittää päästä alas
Joka tapauksessa olin suunnannut katseeni siihen savupiipun kaltaiseen kappaleeseen, joka oli lähinnä reunaa. Siinä on taipunut putki, joka työntyy ylös. Kun olin siellä, se näytti siltä, että siihen ei pitäisi laittaa mitään? Ne letkukiristimet, jotka olivat putken ulkopuolella, näyttivät kuluneilta, joten ne eivät ole voineet olla kannen alla. Lisäksi hattuni oli paljon isompi kuin tämä putki. Se mikä kuitenkin kiinnosti minua, oli se, että putki vaikutti menevän melko pitkälle taloon ja se haisi vähän viemäriltä!? Putki oli sisältä kostea ja siellä oli vesipisaroita kaikkialla. Ylhäällä oli myös jotain kuivunutta mössöä.
Epäilen, että putki menee ullakon peltiboksiin, joka kierrättää ilmaa koko talossa (mukaan lukien kellari). Todennäköisesti tämä on se, mistä se ottaa ilmaa, koska muut talon venttiilit työntävät ilmaa sisään.
Kysymys kuuluu nyt, pitäisikö tällaisen putken haista hieman viemäriltä vai onko tässä mahdollisesti kosteudesta johtuvia ongelmia?
Minun piti mennä katolle tänä iltana laittamaan pieni hattu savupiippuun (puhallettu pois), voin kertoa, että se ei ollut yhtään hauskaa, ei todellakaan mielekästä yrittää päästä alas
Joka tapauksessa olin suunnannut katseeni siihen savupiipun kaltaiseen kappaleeseen, joka oli lähinnä reunaa. Siinä on taipunut putki, joka työntyy ylös. Kun olin siellä, se näytti siltä, että siihen ei pitäisi laittaa mitään? Ne letkukiristimet, jotka olivat putken ulkopuolella, näyttivät kuluneilta, joten ne eivät ole voineet olla kannen alla. Lisäksi hattuni oli paljon isompi kuin tämä putki. Se mikä kuitenkin kiinnosti minua, oli se, että putki vaikutti menevän melko pitkälle taloon ja se haisi vähän viemäriltä!? Putki oli sisältä kostea ja siellä oli vesipisaroita kaikkialla. Ylhäällä oli myös jotain kuivunutta mössöä.
Epäilen, että putki menee ullakon peltiboksiin, joka kierrättää ilmaa koko talossa (mukaan lukien kellari). Todennäköisesti tämä on se, mistä se ottaa ilmaa, koska muut talon venttiilit työntävät ilmaa sisään.
Kysymys kuuluu nyt, pitäisikö tällaisen putken haista hieman viemäriltä vai onko tässä mahdollisesti kosteudesta johtuvia ongelmia?
Sinulla pitäisi olla katolla putki, joka haisee viemäriltä, se on täysin normaalia, viemärin tuuletus, jotta ei tule tukkeumaa kun huuhdot.snowjim sanoi:Hei,
Minun piti kiivetä katolle nyt illalla laittaakseni pienen hatun piippuun (puolikas pois), voin sanoa, että se ei ollut ollenkaan hauskaa, ei mikään ilo yrittää päästä alas
Joka tapauksessa olin tähdännyt siihen savupiipun kaltaiseen kappaleeseen, joka oli lähinnä reunaa. Se on pieni taivutettu putki, joka työntyy esiin. Kun sitten olin siellä, näytti siltä, ettei siellä kuuluisi olla mitään? Ne letkukiristimet, jotka olivat putken ulkopuolella, näyttivät kuluneilta, joten ne eivät voineet olla kannen alla. Lisäksi hattuni oli paljon suurempi kuin tämä putki. Se, mikä kuitenkin kiinnosti minua, oli, että putki näytti menevän melko pitkälle talon sisälle ja se haisi vähän viemäriltä!? Putki oli kostea sisältä, ja siellä oli vesipisaroita kaikkialla. Ylhäällä oli myös jotain kuivunutta mössöä.
Epäilen, että putki menee siihen metallilaatikkoon ullakolla, joka vaihtaa ilmaa koko talossa (mukaan lukien kellari). Luultavasti tämä on se, mistä se poistaa ilmaa, koska muut venttiilit talossa imevät sisälle.
Kysymys kuuluu: Pitäisikö tällaisesta putkesta tulla hieman viemärin hajua vai voiko tässä olla käynnissä kosteusongelma?
http://adnews.se/husguidenjuli/luftning-av-avloppsstammen--en-ofta-förbisedd-funktion
Haha, minulla oli 2 hattua savupiipussa, joten laitoin sen vain sinne, missä se puuttui. Sain taivuttaa sitä hieman, jotta se pysyy vähän tiukemmin, mutta todennäköisesti kiristysnauha on turvallisin, mutta minulla ei ollut mitään käsillä.
Klikkaa tästä vastataksesi