7 115 lukukertaa ·
5 vastausta
7k lukukertaa
5 vastausta
pitää eristys paikoillaan
Hei!
Tarvitsen vinkkejä menetelmästä ja materiaalista.
Olen sisustamassa ullakkoa.
Olen valinnut 45x45 rimoja, aikomuksena myös eristää 45 mm niiden välissä.
Miten eristys pidetään parhaiten paikallaan ennen kuin paneeli asennetaan, koska se haluaa helposti pudota vinokattoon.
Onko olemassa jonkinlaista verkkoa tai kangasta vai käytetäänkö ehkä narua..?
Miten se yleensä tehdään?
//S
Tarvitsen vinkkejä menetelmästä ja materiaalista.
Olen sisustamassa ullakkoa.
Olen valinnut 45x45 rimoja, aikomuksena myös eristää 45 mm niiden välissä.
Miten eristys pidetään parhaiten paikallaan ennen kuin paneeli asennetaan, koska se haluaa helposti pudota vinokattoon.
Onko olemassa jonkinlaista verkkoa tai kangasta vai käytetäänkö ehkä narua..?
Miten se yleensä tehdään?
//S
Jäsen
· Västra götaland
· 109 viestiä
käytin narua. Leikkaa eristys muutaman senttimetrin leveämmäksi kuin glesen väli, jotta se pysyy paikallaan sillä aikaa kun vedät narun.
En tiedä, onko tämä oppikirja, mutta näin tein.
Jos aiot laittaa muovia, voit kiinnittää pienen palan muovia/vesieristettä (sanotaan 20 cm) niittipyssyllä ja sitten työntää eristeen lokeroihin, niitata edelleen jne. Pysyy hyvin 170 cm eristyksellä, roikkuu vähän, mutta se korjataan, kun katto on paikoillaan (toivottavasti)
Jos aiot laittaa muovia, voit kiinnittää pienen palan muovia/vesieristettä (sanotaan 20 cm) niittipyssyllä ja sitten työntää eristeen lokeroihin, niitata edelleen jne. Pysyy hyvin 170 cm eristyksellä, roikkuu vähän, mutta se korjataan, kun katto on paikoillaan (toivottavasti)
Narua ja dyckertia käytin.
Varmista vain, että pidät suun kiinni ja hengität mahdollisimman vähän, kun asetat eristyksen paikoilleen. Se pölyää todella pahasti ja Newtonin vuoksi kaikki "boss" putoaa suoraan kasvoille.
Varmista vain, että pidät suun kiinni ja hengität mahdollisimman vähän, kun asetat eristyksen paikoilleen. Se pölyää todella pahasti ja Newtonin vuoksi kaikki "boss" putoaa suoraan kasvoille.
Käytin montageband
ei voinut linkittää suoraan, valitettavasti
www.paroc.se/channels/se/building+insulation/products/BI_product_traded.asp?catalog_name=BI_SE&category_name=08.01.%20Fästen&product_id=PAROC+Montageband
ei voinut linkittää suoraan, valitettavasti
www.paroc.se/channels/se/building+insulation/products/BI_product_traded.asp?catalog_name=BI_SE&category_name=08.01.%20Fästen&product_id=PAROC+Montageband
Klikkaa tästä vastataksesi