2 199 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Mikä on sopiva "kangas" suihkutetun eristeen paikoillaan pitämiseksi?
Aion ruiskuttaa sellueristystä ullakolle, vinokaton varrella. Olen päällystänyt sen puolen, joka osoittaa ulospäin. Mutta puolelle, joka osoittaa sisäänpäin, haluaisin jonkinlaisen erittäin läpäisevän kankaan. Niin tiheä, että eristys ei putoa ulos, mutta niin avoin, ettei siinä ole diffuusiosulkua.
Mitä voisi löytää, mikä olisi sopivaa? Useimmat vaihtoehdot näyttävät tiheämmiltä kuin ajattelin.
--- Mats ---
Mitä voisi löytää, mikä olisi sopivaa? Useimmat vaihtoehdot näyttävät tiheämmiltä kuin ajattelin.
--- Mats ---
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Tuulensuojakangas, sellainen jota käytetään eristyksen päällä, pitäisi olla täydellinen.
Olen löytänyt tuulisuoja-verkkoa ja tuulisuoja-kangasta. Tuulisuoja-verkko kuulostaa melko hyvältä, mutta en löydä tarkempia tietoja sellaisesta.KnockOnWood sanoi:
Olen löytänyt tuulisuoja-kangasta Icopalilta ja Tyvekiltä, molemmat kirjoittavat, että ne ovat kosteudenkestäviä. Tekee minut epävarmaksi siitä, ovatko ne todella tarpeeksi avoimia.
--- Mats ---
Hus & Villa -messuilla, joilla olin muutama viikko sitten, yksi yrityksistä sanoi, että he käyttivät vain tyyppiä Windy kaikkien eristystyyppien yhteydessä...
Klikkaa tästä vastataksesi