Kallson Kallson sanoi:
Se ei luultavasti tule ajankohtaiseksi minulle ennen syksyä. Luulen, että lattian nimi on checker stud eikä se ole suoraan halpaa. Luulen, että harmaa on parempi kuin musta. Katso linkki pdf:ään: [linkki]
Kyllä, varmasti kallista. Päivitä ystävällisesti kun/jos saat sen aikaiseksi. :strong:
 
Tein juuri saman virheen pehmeän vanerin kanssa. Olen laittanut päälle karkaistun masoniten, jonka vaihdan tyypillisesti kolmen vuoden välein riippuen siitä, kuinka rajusti olen käyttänyt sitä. Halpaa ja helppoa. Kiinnitin matolla, toimii erinomaisesti.
 
  • Tykkään
Oldboy
  • Laddar…
Näyttää siltä, että se on mitä minäkin lopulta teen... Kiitos palautteesta.
 
Pieni päivitys:

Olen tänään hankkinut pari öljykarkaistua mdf-levyä. Toimii varmasti ainakin aluksi. Jos ne kuluvat liian nopeasti, voin aina vaihtaa ne myöhemmin metalliin.

Kiitos kaikille kommenteistanne.

/C

PS. Hitto, että ne haisevat pahalle... Toivottavasti haju häviää pian. :crysmile:
 
  • Tykkään
Dennis_Uddevalla
  • Laddar…
Minäkin olen tekemässä työpenkkiä ja mietin pintakäsittelyä.

O
len katsonut Bourbon Moth Woodworkingia YouTubessa ja hän käyttää "laminate". Mutta mikä se on suomeksi ja mistä voisi ostaa sellaista?

Hakemalla laminat + b'nkskiva ei oikein saa oikeita hakutuloksia

 
  • Tykkään
Dennis_Uddevalla ja 2 muuta
  • Laddar…
C CalleD sanoi:
Hankin tänään pari öljykarkaistua mdf-levyä. Varmaan hyvä alku ainakin.
Olisi kiva nähdä kuvia, miltä se näyttää. 😃
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.