Olen rakentanut rakenteen ja olen parhaillaan kattamassa ja olen huomannut pieniä mustia pilkkuja joissakin palkeissa alemmassa kerroksessa. Oletan, että se johtuu kosteudelle altistumisesta. Kysymykseni on Pitäämmekö: A.) Vaihtaa nämä toisiin palkkeihin. B.) Käsitellä palkkeja jollain tavalla. C.) Jatkaa rakentamista ja antaa puun kuivua kunnolla. Lisäkysymys: Jos jatkaisimme rakentamista. Voiko tämä vaikuttaa eristykseen, kun laitamme sen paikoilleen, vaikka olisimme antaneet puun kuivua kunnolla? Ystävällisin terveisin David
 
Se oli nopeasti vastattu; Jureit.
Vastaus oli juuri se, mitä halusin kuulla. ;D
Tuntuisi työläältä joutua vaihtamaan reglarna. Hauskaa, kuinka joskus etsii vastauksia, jotka vahvistavat omia hypoteeseja. Toivottavasti kukaan ei tule esittämään toisenlaista vastausta. ;)

terveisin
/Laiska David
 
Kiitos neuvoista.
Riittääkö, että suihkuttaa etikkaspriitä vai pitäisikö hangata perkeleesti?

terv.
David
 
Minulla on myös ollut pilkullista puutavaraa ja käytin silloin pari kierrosta sähkötasohöylää. Adios niille tahroille
 
Värikaupassa on myös erityisiä homeenpoistoaineita. Käytin sitä yksityiskohdissa veneessä, joka on ollut maalla pari vuotta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.