On vähän ongelmia ajattelussa täällä. Plintgrund. Kisko skjutpartietille on 131 mm (sillä on dräneringshål och droppnäsa).

Haluan, että ulkopuolinen lattia vastaa bjälklagetin tasoa kun taas sisälattia tulee tasolle kiskon korkeimman kohdan kanssa välttääkseen kompastumiskulman.

Kysymyksiä:

• Miten minun pitäisi tukea tolppaa ja kiskoa, jotka täällä roikkuvat vapaasti 75 mm? Vain lisätäkö yksi sääntö? Laittaako lankku 28x120 sääntökehikon päälle?
  • Miten järjestän sisälattian tukeutumispaikan, jotta se ei roikkuisi vapaasti?
  • Toisessa ketjussa täällä BS:llä luin, että jos ulkolattia on samalla tasolla, vettä pääsee kiskon alle. Miten ratkaisen tämän? Antaa se olla rako säännön ja trallin välillä?

Mallinnus puualustasta plinttiperustuksella ja kisko-ongelmalla. Mitat 75mm, 120mm, 220mm ja 145mm määriteltynä. Näkyy eristetty palkki ja metallituki.

Minulla on kaksois 120 x 45, joilla kiskoni lepäävät.

Tuo on myös se, mihin olen päätynyt. Mutta miten sisälattia pitäisi järjestää, jotta sillä olisi jotain, mihin nojata?

Ennen tätä kiinnitin 45x45 säännön. Se kallistaa lattiaani vastaan. Sitten seuraava kantava sääntö on 5 cm päästä siitä.

Mietin samaa asiaa. Oletko laskenut alas kiskoa sekä ulkolattian että sisälattian osalta? Eli että kisko seisoo rungolla ja sisä- ja ulkolattia tulevat +27-27mm korkeammalle?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.