13 483 lukukertaa ·
5 vastausta
13k lukukertaa
5 vastausta
Piirustus koiratarhaan
Ole hyvä kaikki taitavat "puusepät". Haluan rakentaa koiralleni koiratarhan, koska hän on väsynyt olemaan sidottuna puutarhassa
En ole koskaan rakentanut mitään näin "suurta" ja en tiedä mitä minun täytyy ottaa huomioon itse rakennusvaiheessa. Kaiken sorasta, verkosta, korkeudesta ymmärrän, mutta miten on helpointa pystyttää "kehys". Täytyykö minun valaa? Voiko sen vaiheen tehdä helpommin esimerkiksi pilareilla suoraan maahan tai jollain muulla tavalla kiinnittämällä ilman valua? Kuinka suuria jokaisen osion pitäisi olla? Miten tehdään ovi? jne. Kiitos suuresti kaikesta avusta mitä saan. Hyvää kesää 
Koira on Baset griffon petit, metsästyskoira, joka haluaa mieluiten olla ulkona, sen säkäkorkeus on noin 38 cm. Käymme kävelyllä hänen kanssaan 3 kertaa päivässä, joten hänen pitäisi pärjätä aamusta iltaan. Hän ei varmaan karkaa, mutta varmasti kaivaa, joten tiedän, että minun on laitettava verkko alle, noin 2 metrin korkeudella hänen pitäisi pysyä sisällä. Ajattelimme, että osa olisi soralla ja toinen ehkä hieman nurmikolla, mutta huomioiden, että se ei ole liejuista syksyllä tai sateella.
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Metsästyskoiran tassut antavat hyvän vastineen sorasta koiratarhassa, jotta ne kestävät metsästystä, kun sen aika tulee. Panosta karkeaan soraan.
Monet tekevät koiratarhansa perustan ratapölkyillä tai rakennuspuilla. Kaivamistaipumus voi kuitenkin aiheuttaa ongelmia, kun et ehkä saa niitä maahan tarpeeksi syvälle. Sitten vain rakennetaan runko, mahdollisesti painekyllästetystä puusta, ja kiinnitetään verkko. Paljon monimutkaisempaa sen ei tarvitse olla.
On olemassa joitakin "eläintenpitoon liittyviä sääntöjä" koiratarhan koosta, joita en tunne. Mutta mieluummin iso kuin pieni. Sekä paikka, jossa koira voi maata, sisällä ja ulkona, että varjoisa paikka kesäaikaa varten.
Monet tekevät koiratarhansa perustan ratapölkyillä tai rakennuspuilla. Kaivamistaipumus voi kuitenkin aiheuttaa ongelmia, kun et ehkä saa niitä maahan tarpeeksi syvälle. Sitten vain rakennetaan runko, mahdollisesti painekyllästetystä puusta, ja kiinnitetään verkko. Paljon monimutkaisempaa sen ei tarvitse olla.
On olemassa joitakin "eläintenpitoon liittyviä sääntöjä" koiratarhan koosta, joita en tunne. Mutta mieluummin iso kuin pieni. Sekä paikka, jossa koira voi maata, sisällä ja ulkona, että varjoisa paikka kesäaikaa varten.
Klikkaa tästä vastataksesi