12 219 lukukertaa ·
8 vastausta
12k lukukertaa
8 vastausta
Piilota ovet akustiikkapaneelilla
On pieni eteinen, jossa on liian monta ovea, ja haluan nyt luoda hieman enemmän "rauhaa" eteiseen asentamalla akustiikkapaneelin seinälle, jotta voin peittää kaksi ovea, jotka johtavat pieneen varastoon ja kodinhoitohuoneeseen. Onko joku tehnyt vastaavaa projektia ja voisi jakaa kokemuksiaan?
Molemmat ovet avautuvat "ulos" ja niissä on saranat ulkopuolella, eli minun täytyy sovittaa niin, että saranat osuvat ribojen väliin. Ajattelin poistaa kahvat/lukot ja asentaa jonkinlaisen "push-to-open" -toiminnon.
Kuva herättämään huomiota, eli ei ole minun setup.
Molemmat ovet avautuvat "ulos" ja niissä on saranat ulkopuolella, eli minun täytyy sovittaa niin, että saranat osuvat ribojen väliin. Ajattelin poistaa kahvat/lukot ja asentaa jonkinlaisen "push-to-open" -toiminnon.
Kuva herättämään huomiota, eli ei ole minun setup.
Ei paljon vastauksia 😂 - mutta otan tilaisuuden jakaa tulokseni.N nikno sanoi:Minulla on eteinen, jossa on liikaa ovia, ja haluan luoda vähän enemmän "rauhaa" eteiseen asentamalla akustiikkapaneelit yhdelle seinälle piilottaakseni kaksi ovea, jotka johtavat pieneen varastoon ja pyykkitupaan. Onko joku tehnyt vastaavan projektin ja voisi jakaa kokemuksiaan?
Molemmat ovet avautuvat "ulos" ja niissä on saranat ulkopuolella, eli minun on sovitettava niin, että saranat osuvat rimojen väliin. Ajattelin poistaa kahvat/lukot ja käyttää jotain "push-to-open" -toiminnallisuutta.
Kuva huomion herättämiseksi, eli ei minun asennus.![]()
Tack! Det är vanliga innerdörrar som hade Assa Abloy handtag/lås på sig. Dessa skruvade jag bort och satte sk rullås (tänk bastu), som passade perfekt kistan. De nya handtagen är vanliga Habo för typ kökslådor.J Jokv sanoi:
Jag lejde ut arbetet till en snickare då jag inte tyckte jag hade rätt verktyg, tog en dag för honom. Han fäste panelerna med "tillhörande" skruv. Han lyckades även flytta en av dörrarna ca 5mm i sidled för hålla ribbavståndet och slippa klyva en ribba.
Kan lägga upp något mer foto lite senare.
Talon omistaja
· Jönköping
· 5 859 viestiä
Kaikkien aikojen! 👍
Muutama lisäkuva alla.
Mikä ei ole vielä ratkaistu, on jonkinlainen peite aukkojen peittämiseen, missä lukot ja kahvat olivat ovien sisäpuolella. Huomasin, että on olemassa peitelevyjä, jotka ruuvataan yhteen peitelevyn kanssa toisella puolella - mutta se on liian myöhäistä 🤠. Ehdotuksia ja ideoita otetaan kiitollisesti vastaan.
Mikä ei ole vielä ratkaistu, on jonkinlainen peite aukkojen peittämiseen, missä lukot ja kahvat olivat ovien sisäpuolella. Huomasin, että on olemassa peitelevyjä, jotka ruuvataan yhteen peitelevyn kanssa toisella puolella - mutta se on liian myöhäistä 🤠. Ehdotuksia ja ideoita otetaan kiitollisesti vastaan.
...tai kaikissa yhdessä reiässä...koska minun pitäisi peittää reikä jonkinlaisella kahvalla.😉
https://swe.grandado.com/products/n...ld-skap-osynlig-rund-dorrhandtag-dra-hardvara
https://swe.grandado.com/products/n...ld-skap-osynlig-rund-dorrhandtag-dra-hardvara
Klikkaa tästä vastataksesi




