6 742 lukukertaa ·
10 vastausta
7k lukukertaa
10 vastausta
Pieni terassi 70x70 tolpilla
Meillä on 40 m² terassi takapihalla
etupuolelle laitetaan vain pieni kahvilapöytä. Lähinnä siksi, että se liittyy sisäänkäynnin portaisiin. Kun sinulla on kassit, pääset sisään ovesta
ok, sp 70x70 tolpat saavat olla. 45x170 kantopalkki. Nämä mitat minulla on, koska terassin pitää olla kuten sanottu yhteydessä sisäänkäynnin portaisiin sekä kellarirappusiin xD katso kuva
Kiitos. Seuraava kysymys on, tarvitseeko pilarit kaivaa täysin alas? Alustana on tiheästi pakattu sora kivilaatoille. En halua kiinnittää julkisivuun, koska tiiliseinän takana on puujulkisivu. Olen huolissani kaivamisesta perustuksen salaojituksen takia. Talon ympärillä on isodrän. Minulla on 500mm pilarit 
K
Kallebo
Omatoimirakentaja
· Skåne
· 3 042 viestiä
Kallebo
Omatoimirakentaja
- Skåne
- 3 042 viestiä
En ole koskaan kirjoittanut, että 70x70 tulee toimimaan, se oli huggan ja ojji, minä kirjoitin, että 2 metriä leveä toimii hyvin kahvilapöydäksi 
Mutta ei pitäisi olla mitään ongelmaa 70x70:n kanssa, vaikka se näyttääkin heikolta.
Mutta ei pitäisi olla mitään ongelmaa 70x70:n kanssa, vaikka se näyttääkin heikolta.
Klikkaa tästä vastataksesi
