Olen käynyt katsomassa yksikerroksista taloa vuodelta 69. Tarkastusraportissa sanotaan, että kosteusarvot ovat 14% näytteenotossa (sisäseinien kohdalla). Lisäksi todetaan, että koerei'istä tuntuu heikko kemiallinen haju peruspuiden kohdalla. Voiko tästä päätellä, että peruspuut ovat jo kosteusvaurioituneita ja että se aiheuttaa ongelmia? ???
 
Ei, 14 % kosteusprosentti ei ole korkea. Kemiallinen haju voi tulla... kemiallisesta käsittelystä, kuten painekyllästyksestä. Jos se häiritsee sinua, voit kokeilla otsonikäsittelyä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.