Olen käynyt katsomassa yksikerroksista taloa vuodelta 69. Tarkastusraportissa sanotaan, että kosteusarvot ovat 14% näytteenotossa (sisäseinien kohdalla). Lisäksi todetaan, että koerei'istä tuntuu heikko kemiallinen haju peruspuiden kohdalla. Voiko tästä päätellä, että peruspuut ovat jo kosteusvaurioituneita ja että se aiheuttaa ongelmia? ???