Hei
Rakennamme pergolaa ja aiomme asentaa 45x220 ribbor. Miten minun pitäisi ajatella näiden välistä etäisyyttä? Haluaisin mahdollisimman paljon varjoa, mutta en halua, että ne ovat liian tiheässä.
 
BirgitS
Pergola on avoin rakenne ilman seiniä ja kattoa. Nyt en tiedä, mitä juuri sinun kuntasi ajattelee siitä, mitä haluat rakentaa, todennäköisesti kutsuttuna staket tai plank, (sinun tulisi kysyä heiltä välttääksesi ongelmia tulevaisuudessa) mutta usein sen pitäisi olla vähintään 50 % läpinäkyvä ottaen huomioon pystysuorat tolpat.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.