Aiomme rakentaa noin 4x4 m pergolan ilman kattoa neljännen kerroksen kattoterassille, eikä meillä ole mahdollisuutta porata. Ajatuksenamme on ankkuroida pylväät isoihin metallilaatikoihin, noin 1700x60 ja 40 korkeisiin, jotka toimivat myös istutusalustoina. Mietimme, kuinka paksua levyn tulisi olla näissä laatikoissa. Meillä on myös ollut ajatus käyttää öljytynnyreitä, jotka puolitetaan ja yhdistetään kolmen ryhmiksi. Haluaisimme mielellämme kommentteja tästä, kiitos!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.