Hei,
Ajattelin rakentaa pergolan terassille, kulmassa taloa kiinnityspisteenä 2 sivulle ja yhdellä tolppa.
Ajattelin rakentaa rungon 45x195, sekä keskipuun 45x170, ja vaakasuorassa olevan 28x70 "katon". Jänneväli olisi silloin 2,0 m 28x70:lle, onko se liikaa?