5 046 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
peltoprofiilit k-rauta
Olen alkanut rakentaa sisäseinää k-rautan teräsprofiileilla. Onko kukaan muu käyttänyt näitä?
Tulin hieman mietteliääksi. Ostamani profiilit voidaan jakaa. Mutta oletan, että niiden pitäisi olla yhtenäinen profiili, kun ne asennetaan? Toivottavasti ymmärrätte kysymykseni.
Joku sanoi nimittäin, että niiden pitäisi olla jaettuja niin, että niissä on ura, johon sitten eristelevyt lepäävät. Aivan kuten kiskoissakin.
*hämmentynyt*

Tulin hieman mietteliääksi. Ostamani profiilit voidaan jakaa. Mutta oletan, että niiden pitäisi olla yhtenäinen profiili, kun ne asennetaan? Toivottavasti ymmärrätte kysymykseni.
Joku sanoi nimittäin, että niiden pitäisi olla jaettuja niin, että niissä on ura, johon sitten eristelevyt lepäävät. Aivan kuten kiskoissakin.
*hämmentynyt*
Ei ei, ne ovat yhdessä pakkauksessa. Yksi osa on sääntö, kaksi osaa on kaksi sääntöä.
Jahaa... haha. No, olen ainakin höynäyttänyt heitä listoilla. Koska ostin ensimmäisellä kerralla 4 pituutta, mutta todellisuudessa niitä oli 8?
Joo joo... ok... sitten olen kuitenkin mukana. hehe.
kiitos kiitos.
Joo joo... ok... sitten olen kuitenkin mukana. hehe.
kiitos kiitos.
mutta ovatko nuo todella k-rautas r eglar som du har på bilden?? För nu satte jag dom enkla. Men det är inte roligt för regeln är ju så jäkla vek så den viker ju sig när jag ska skruva gipsen bara för att den pressar ju inte emot någonting.. Joten olen vieläkin epävarmempi nyt.
Ei kai sinulla ole vain sitä osaa, joka on lattiaa vasten, syyläosa? Katso kuvaa. Sehän eroaa seisovista.
Klikkaa tästä vastataksesi