Hei,

Onko jollakulla tietoa kohtuullisista hinnoista peltityölle? Meille tulee tummanpunaisia rännejä, ikkunapeltejä jne. Onko iso hintaero punaisen versus valkoisen/mustan välillä? Tarvitsemme paljon peltiä. Kattokouruja, syöksyputkia, räystäslevyä, päätylevyä, ikkunapeltiä jne.

Kiitollinen vastauksista/Malia
 
Hei, tavallinen pala peltiä, joka on "taivutettu" ollakseen ikkunapelti tai vastaava, maksaa noin 40 kr/metri luulen. Meillä on itse nauhapelti, savupiippu, erilaisia harjapeltejä sekä 40 ikkunaa pelti ympäriinsä, eli ikkunat ovat täysin peltien ympäröimät, koska meillä ei ole mitään peitelistoja. Se työ maksaa noin 85000. Terveisin, iw
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.