Hei, tavallinen pala peltiä, joka on "taivutettu" ollakseen ikkunapelti tai vastaava, maksaa noin 40 kr/metri luulen. Meillä on itse nauhapelti, savupiippu, erilaisia harjapeltejä sekä 40 ikkunaa pelti ympäriinsä, eli ikkunat ovat täysin peltien ympäröimät, koska meillä ei ole mitään peitelistoja. Se työ maksaa noin 85000. Terveisin, iw