Olen rakentanut puutyöpajan, jonka ulkoseinässä on seinälevyä (TP20 levyt). Nyt on jäljellä vain levyn asentaminen etupuolelle ja oven asentaminen, niin se on valmis.

Käsittääkseni ovenkarmia pitäisi olla "flush" seinälevyn ulkopinnan kanssa, jotta voi asentaa ovenpielilistat karmin ja levyn päälle?

Koska karmi ja seinän aukko ovat myös flush, levy ei tule lähemmäksi ovenkarmia kuin noin 6 senttimetriä. Kysyin ChatGPT AI:ltä, joka suositteli levyn olevan noin 10 mm päässä ovenkarmista, mutta se ei kai onnistu, koska ovenaukon palkit ovat flush karmin kanssa, joten levy ei voi koskaan tulla kauemmaksi kuin mihin asti ovenaukon palkit pysäyttävät sen?

Lisäksi: pitääkö minun laittaa ovenkarmi suoraan puulattialle (drev alapintaan) vai pitäisikö minulla olla jonkinlaiset etäisyysosat karmin alla?
 
Kuva olisi kyllä helpottanut. Mutta ovi tulisi asettaa sisäseinää vasten, jotta voit laittaa listaa siihen. Ehkä nyt ei ole niin tarkkaa. Sinun tulisi asettaa vesivaaka sen sääntöön, johon karmea kiinnitetään. Oletan, että sääntö puolestaan on vaakasuorassa seinän kanssa, johon ruuvaat levyn, mutta sääntöjen ja levyn välissä on kiinnitys sääntö?

Eli sinun täytyy rakentaa karmi samalla syvyydellä kuin kiinnitys sääntö ja levy, jotka rakentavat karmista. Se on yleensä lista, jonka naulaat karmeen ja sääntöön, jossa karmi on kiinni, tai vain karmeen. Siihen listaan naulaat sitten listan.

Kynnyksen alla tulisi olla kynnys huopa ja mahdollisesti kynnyspelti.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.