Kuva olisi kyllä helpottanut. Mutta ovi tulisi asettaa sisäseinää vasten, jotta voit laittaa listaa siihen. Ehkä nyt ei ole niin tarkkaa. Sinun tulisi asettaa vesivaaka sen sääntöön, johon karmea kiinnitetään. Oletan, että sääntö puolestaan on vaakasuorassa seinän kanssa, johon ruuvaat levyn, mutta sääntöjen ja levyn välissä on kiinnitys sääntö?
Eli sinun täytyy rakentaa karmi samalla syvyydellä kuin kiinnitys sääntö ja levy, jotka rakentavat karmista. Se on yleensä lista, jonka naulaat karmeen ja sääntöön, jossa karmi on kiinni, tai vain karmeen. Siihen listaan naulaat sitten listan.
Kynnyksen alla tulisi olla kynnys huopa ja mahdollisesti kynnyspelti.