Hei!
Kysymys päädyn ulokkeen peittämisestä. Haluan laittaa "pystyssä olevan" raakalauta olemassa olevan raakalaudan päälle päädyn ulokkeessa (en halua rakentaa "laatikkoa"). Esteettinen kysymys. Voinko laittaa raakalautaa suoraan raakalaudan päälle vai aiheuttaako se kosteusongelmia? Miten teidän mielestä tulisi tehdä?
Yt
/Calle