8 769 lukukertaa ·
6 vastausta
9k lukukertaa
6 vastausta
Peittää näkyvät kattopalkit??
Onko joku tehnyt tätä, mietin enemmän, mitä erilaisia materiaaleja voi käyttää, kuten koristelumateriaaleja. Minulla on vanhempi talo, jonka olen muuttanut aumakatoksi ja ottanut esiin kattokannattimet ja pohdin nyt, millä voisin verhoilla ne. Onko mitään yritystä, jolla on erilaisia vaihtoehtoja, antakaa mieluusti vinkkejä.
Ystävällisin terveisin
Ystävällisin terveisin
Päällystimme mdf-levyillä (liikkuu hieman ja halkeilee hieman saumoista, meidän ei ole halkeillut pituussuunnassa, vain lyhyissä päissä) ja maalasimme. Valkoista kattoa vasten on tyylikästä harmaata. Ei mieluiten harmaan sinistä vaan harmaata, jossa on hieman keltaista.
Halkaisimme muutamia kunnollisia tukkeja neljään D-muotoiseen palaan, joilla on nelikulmainen ydin keskellä. Poistimme ytimen sekä puolikuunmuotoisten palojen "ylimmän" ja verhoilimme sen jälkeen palkin jäljelle jääneillä kolmella puolikuulla. Tuloksena on "oikea" tukki, oikein rustiikkinen ja vakaa ja sopii hyvin juuri siihen huoneeseen. Jos se sopii sinulle, on luonnollisesti eri juttu.
Mielestäni sinun pitäisi harkita verhoamista vaaleanpunaisella plyysillä - uskon, että se vastaisi persoonallisuuttasi...Trust sanoi:Onko joku tehnyt tätä, ajattelen enemmän, mitä eri materiaaleja voi käyttää, esimerkiksi koristeena. Minulla on vanhempi talo, jonka olen muuttanut harjakattotyyppiseksi ja ottanut kattotuolit esiin ja pohdin nyt, millä voin päällystää ne. Onko joku yritys, jolla on erilaisia vaihtoehtoja, vinkatkaa minulle.
Terveisin
En ymmärrä miksi pitäisi verhoilla paljaat kattotuolit. Miksi ei hioa olemassa olevia kattotuoleja ja sitten joko lakata ne luonnollisina tai petsata halutulla värillä.
Herlins öljypetsi on saatavilla useissa väreissä - Suositeltavaa. Sen jälkeen lisätään kerros öljyvahaa kovemman / helpommin hoidettavan pinnan saamiseksi.
Siitä tulee tosi hieno ja antaa hieman vanhanaikaisen ilmeen koko kokonaisuudelle. Et koskaan saa samaa rustiikkista ulkonäköä kun verhoilet uusilla lankuilla.
Terveisin
Roland
Herlins öljypetsi on saatavilla useissa väreissä - Suositeltavaa. Sen jälkeen lisätään kerros öljyvahaa kovemman / helpommin hoidettavan pinnan saamiseksi.
Siitä tulee tosi hieno ja antaa hieman vanhanaikaisen ilmeen koko kokonaisuudelle. Et koskaan saa samaa rustiikkista ulkonäköä kun verhoilet uusilla lankuilla.
Terveisin
Roland
Olen nähnyt "bjälkar"-vaihtoehdon, joka oli valmistettu styroksista ja johon pitäisi voida kiinnittää esiin jäävä kattotuoli. Ne näyttävät erittäin luonnollisilta, tarkista jossain rakennusmarkkinassa, he tietävät varmasti mistä saat niitä.
Klikkaa tästä vastataksesi