976 lukukertaa ·
8 vastausta
976 lukukertaa
8 vastausta
Peitelevy ei mahdu alaosaan
Hei,
Olen tavannut ongelmia keittiöremontissa. Astianpesukoneen etulevy ei mahdu, jos peitepuoli on paikallaan, se on noin 1 cm liian tiukka. En voi siirtää korkeakaappia enemmän oikealle (luulen), siellä on kipsiseinä, jossa sähköt ja vesi kulkevat.
Vaihtoehto, jonka keksin, on katkaista siitä, mihin ovilevy päättyy, koska ylhäällä on tilaa, vai näyttääkö se oudolta? Onko jollain muita ehdotuksia?
Olen tavannut ongelmia keittiöremontissa. Astianpesukoneen etulevy ei mahdu, jos peitepuoli on paikallaan, se on noin 1 cm liian tiukka. En voi siirtää korkeakaappia enemmän oikealle (luulen), siellä on kipsiseinä, jossa sähköt ja vesi kulkevat.
Vaihtoehto, jonka keksin, on katkaista siitä, mihin ovilevy päättyy, koska ylhäällä on tilaa, vai näyttääkö se oudolta? Onko jollain muita ehdotuksia?
Alakaapit pitäisi siirtää vasemmalle.
Kun mitat otettiin vasemman ja oikean seinän välillä, millä korkeuksilla mitattiin?
Nimittäin harvoin seinät ovat täysin pystysuoria ilman, että ne heittävät yli 1 cm.
Kun mitat otettiin vasemman ja oikean seinän välillä, millä korkeuksilla mitattiin?
Nimittäin harvoin seinät ovat täysin pystysuoria ilman, että ne heittävät yli 1 cm.
Etulevyjä ei koskaan leikata, en näe ongelmaa siirtää päätylevyä enemmän oikealle, näyttäähän siellä olevan tilaa?S Simon Sundberg1 sanoi:Hei,
Olen kohdannut ongelman keittiöremontissa. Astianpesukoneen etulevy ei mahdu paikalleen, jos päätylevy on asennettuna, se on noin 1 cm liian tiivis. En voi siirtää korkea kaappia oikealle (luulen), siinä on kipsilevyseinä, jossa kulkevat sähkö ja vesi.
Vaihtoehto, joka tulee mieleeni, on leikata siitä mihin oven etulevy päättyy, sillä ylhäällä on tilaa, vai näyttäisikö se oudolta? Onko kellään muita ehdotuksia?
Ei voi siirtää alakaappeja enemmän vasemmalle, ne ovat jo niin pitkällä kuin mahdollista vasemmalla olevaa seinää vasten. Mittaaminen tehtiin edellisten runkojen päällä, joten on varmasti oikeassa kun sanot, että seinä on saattanut poiketa sieltä, mistä mittasin.Demmpa sanoi:
Viimeksi muokattu:
En tarkoita etupaneelin leikkaamista vaan leikkaan peitelevyn siinä kohtaa, missä etupaneeli loppuu, jotta peitelevyä olisi ainakin sille osalle, mitä halutaan peittää (eli valkoista korkeakaappia).Rejäl sanoi:
Kuva oli ehkä huono, oikealla olen asettanut peitelevyn korkeakaapin eteen ja keskellä on astianpesukone. Korkeakaapin oikealla puolella on seinä, joten sitä ei voi siirtää enempää oikealle.
Et voi poistaa seinän pintakerrosta, jotta voisit siirtää kaikkea oikealle?S Simon Sundberg1 sanoi:En tarkoita leikata itse etuosaa, vaan leikata peitelevyä, missä etuosa loppuu, jotta olisi peitelevy sille, mitä haluaa peittää (eli valkoinen korkea kaappi).
Kuva oli ehkä huono, oikealla olen asettanut peitelevyn korkean kaapin eteen ja keskellä on astianpesukone. Korkean kaapin oikealla puolella on seinä, joten sitä ei voi siirtää enempää oikealle.
Ajatteletko, että vasemmalla puolella olisi vain paljas seinä vai että seinä siirrettäisiin oikealle? Voisi kyllä leikata kipsilevyn vasemmalta puolelta, jolloin saisin tarvitsemani 13mm. Että siellä ei ole kipsilevyä ei haittaa, kun korkea kaappi peittää sen kuitenkin, joten voi kiinnittää korkean kaapin suoraan koolauksiin. Tässä näkee vähän enemmän seinästä.Rejäl sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi