Onko joku, joka tietää mistä voi saada Plasticerare/Superplasticerare betoniin käytettäväksi Ruotsissa?

Googlannut vähän ja vaikuttaa siltä, että yksityishenkilönä ei voi saada näitä tuotteita...

Tietääkö joku?

Kiitos!
Kjell

Jonkin betoniaseman kautta luulisin.

Mitä aiot tehdä niillä?

H heimlaga sanoi:
Jonkin betoniaseman kautta uskoisin.

Mitä aiot tehdä niillä?
Yleisiä valutyöitä muotissa, mutta pääasiassa juuri nyt suunnitelmissa on työtasot keittiöön.

K

Jaha....tuohon tasoihin tarvitset betonia, joka on niin paksua, ettei se mene muottiin ilman plastisointeja? Sen tulisi olla mahdollisimman vähän veden huokosia, jolloin veden määrä on pidettävä alhaisena, jotta sementti voi sitoa suurimman osan vedestä.

Tavallisiin valetöihin et tarvitse lisäaineita.

• Tykkään
kjellon
  • Laddar…
Olen käyttänyt expanderbetongia ja siitä tulee täysin huokosetonta ilman lisäaineita.

mexitegel mexitegel sanoi:
Olen käyttänyt expanderbetonia ja siitä tulee täysin huokoseton ilman mitään lisäaineita.
Hmm, ok.
Kuinka jäykkä/juokseva on expanderbetoni?
Haluaisin mieluiten välttää liikaa tärinää...

Ekspanderbetoni on erittäin juoksevaa eikä sitä tule täristää lainkaan. Muutamat iskut kumivasaralla muotin reunoille riittävät.

F
H heimlaga sanoi:
Jaha....bänkkiviin tarvitset betonia, joka on niin paksua, ettei sitä voi tiivistää muottiin ilman plastisoijaa? Sen pitäisi olla mahdollisimman vähähuokoista veden suhteen, ja siksi veden määrää pitäisi vähentää, jotta sementti voi sitoa suurimman osan vedestä.

Tavallisiin valuihin et tarvitse lisäaineita.
Minulla on myös vaikea nähdä ongelmaa bänkskivalla ilman plastisoijaa.

Minulla on yksi litra plasisoijaa ja sain sen todella betoniasemalta; se oli käytännössä lahja ystävälliseltä betoniurakoitsijalta, kun minulla oli ongelma valun kanssa. Kun hain sen, he kertoivat, etteivät he yleensä anna sitä yksityishenkilöille (eivätkä suositelleet juomaan sitä).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.