todella hienoa. Mitä tulee sovloft.se:hen, niin on jotain todella upeaa käsittelemättömässä männynpuussa... vakavissaan, ehkä sitä on vähän mennyt pilalle, mutta pidän siitä todella.
->Alexander Kraft
Erittäin tyylikkäät sängyt! Olen kuitenkin huolissani sivuilla olevista ulkonevista kepeistä turvapuomien kohdalla. Ehkä kuvat vain hämmentävät, mutta muuten mielestäni ne näyttävät hieman liian pitkiltä - eli voi olla riski, että lapset jäävät kiinni vaatteista tai vastaavista, jos kiipeävät alas hieman varomattomasti. Tällä tavalla on tapahtunut traagisia onnettomuuksia Jos näin on, vaikuttaa siltä, että se olisi joka tapauksessa helppo korjata asentamalla ylimääräisiä "pidikkeitä" jokaisen pään päähän
Eilen surffailin Hemnetissä ja näin kodikkaan asunnon parvisängyllä, mutta se taitaa olla korkeampi katto kuin teidän asunnossanne:
Olen kuitenkin samaa mieltä niiden kanssa, jotka huomauttavat, että 120 cm kuulostaa vähän kapealta kahdelle henkilölle. Satsaisin mieluummin hyvään vuodesohvaan, jonka voi pedata kokoon, kun on vieraita.
Korkeuden suhteen ei tarvitse voida istua täysin suorana, mutta on hyvä, jos pitkän henkilön tarvitsee kuitenkin vain hieman kumartaa niskaa. Istu pöydän alle ja kokeile.
->Alexander Kraft Supersnygga sängar! Blir dock fundersam över de utstickande pinnarna på sidan av fallskydden. Det kanske bara är bilderna som förvillar, men jag tycker annars att de ser lite för långa ut alltså att det kan finnas risk att barnen fastnar med kläder eller liknande om de klättrar ner lite oförsiktigt. Det har skett tragiska olyckor på det sättet Om det nu är så verkar et i alla fall vara enkelt att ordna genom att sätta dit extra "hållare" längst ut i varje ände
Ymmärrän mitä tarkoitat!! Tässä tapauksessa minusta se näytti tyylikkäämmältä. Kuin että pidikkeet olisivat aivan reunassa. He käyttävät sänkyjä ahkerasti!! Myös päivisin, ystäviensä kanssa jne, jotka myös kiipeilevät. Mutta ei ole ollut taipumusta siihen, että jokin tarttuisi kiinni. Ne ovat osittain hyvin pyöristettyjä, mutta väri on myös erittäin liukas. Se auttaa varmaan myös.
Samaa mieltä siitä, että se on hienoa Minulla ei kuitenkaan olisi oikein hermoja sellaiseen. Muistan, kuten kuvailet, että oli hirveästi kiipeilemistä kerrossängyissä, kun olin lapsi :-D Halusin vain mainita riskin, mutta oletkin jo tietoinen siitä.
Olen rakentanut muutamia parvisänkyjä kooltaan 200x180. Rungon voi tehdä turvallisesti 2tum4, eli se lisää korkeutta 95 mm. Sisäpuolelle ruuvasin listat 22x45, jotka kannattivat itse patjarungon tai vastaavan.
Ruuvata 45x95-regeli betoniin on hyvin helppoa esimerkiksi nylonpropun (osta merkkituotteita) ja suurten puuruuveilla.
Tällainen parvi kestää kaikki leikit.
Erään uuden rakennuksen otimme käyttöön 10 henkilön ja laatikko olutta kanssa parvella elokuvailtaa varten.
Varastin suunnittelun eräästä kerrossängystä huonekaluliikkeessä ja mukautin sen ensimmäiseen pieneen asuntooni Tukholmassa. Siitä tuli mahtava, kulma roikkui katosta ja integroitu konsolit pöytää varten. Myin sen asunnon vuonna 2005, mutta yritän löytää jonkin kuvan. Siihen aikaan ei juuri ollut internetiä. Mielestäni roikkuvat kulmat olivat erinomaiset, koska jalat eivät olleet esillä huoneessa. Ilmaa ja tyylikkyyttä. Minulla oli noin 95 cm patjan yläpuolen ja katon välillä, joten ei ollut vaaraa lyödä päätään kattoon, kun nousi istumaan.
Asuin 100 vuotta vanhassa talossa ja käytin kahta karkeaa ranskalaista ruuvia. Tukeva kuin kallio. Kokeilimme kahden henkilön roikkua siitä kulmasta, ja se toimi loistavasti. Ei koskaan pudonnut alas kolmen siellä vietetyn vuoden aikana ja myin sängyn asunnon mukana.
Aivan tällainen oli, mutta minulla oli jalka kulmassa ja pöytä vapaasti roikkuvana (90 astetta kuvan pöytään nähden). Käytin samaa suunnittelua mustan pulverilakan kanssa firmalla, joka valmisti voimaharjoitteluvälineitä.
[kuva]
Mistä voi ostaa kattokiinnikkeitä roikkuvalle sängylle?
Mistä voi hankkia kattokiinnikkeen roikkuvalle sängylle?
Minä teetin sen konepajassa oman piirustukseni mukaan, joten se oli kiinnityslevy kahdella reiällä, integroitu/hitsattu jalkaan, joka kiinnittyi kattoon.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.