Lähestymme talomme runkorakenteen loppua. Ennen kuin asennan tuulensuojalevyn, haluan valmistella tulevaa parvekkeen rakennusta varten, ja siitä herää joitakin kysymyksiä.
Parveke rakennetaan "lattian ulkopuolelle", keskelle julkisivua. Punainen viiva. Parvekkeen sivulla on vain yksikerroksinen osa, merkitty turkoosilla värillä julkisivupiirustuksessa.
Runko ulkoa päin Julistelevy
Pystyrimoitus
Tuulensuojalevy
45 x 45 vaakasuoraan
45 x 220 jne.
Parvekkeen tulee toimia kattona alla olevalle terassille ja julkisivulle, joten se on tehtävä tiiviiksi ja siinä on oltava räystäskouru ulkoreunassa.
Parvekkeen vapaa kulma voidaan tukea joko terästangolla 45° ylöspäin julkisivuun tai vaihtoehtoisesti pylväällä alaspäin.
Valitettavasti kuviasi/piirustuksiasi ei voi nähdä
Mutta kun kirjoitat
Parveke rakennetaan "lattian ulkopuolelle"
minusta vaikuttaa loogiselta asettaa parveke pylväille ja pilareille sekä sisä- että ulkoreunoille.
Sitten voidaan sisempi kantolinja kiinnittää 220 sääntöön pitkien ranskalaisten ruuvien avulla.
Myös sisemmät pylväät voidaan kiinnittää 220 sääntöihin, jos sopivasti sijoitetut.