Lähestymme talomme runkorakenteen loppua. Ennen kuin asennan tuulensuojalevyn, haluan valmistella tulevaa parvekkeen rakennusta varten, ja siitä herää joitakin kysymyksiä.

Parveke rakennetaan "lattian ulkopuolelle", keskelle julkisivua. Punainen viiva. Parvekkeen sivulla on vain yksikerroksinen osa, merkitty turkoosilla värillä julkisivupiirustuksessa.

Runko ulkoa päin
Julistelevy
Pystyrimoitus
Tuulensuojalevy
45 x 45 vaakasuoraan
45 x 220
jne.

Parvekkeen tulee toimia kattona alla olevalle terassille ja julkisivulle, joten se on tehtävä tiiviiksi ja siinä on oltava räystäskouru ulkoreunassa.
Parvekkeen vapaa kulma voidaan tukea joko terästangolla 45° ylöspäin julkisivuun tai vaihtoehtoisesti pylväällä alaspäin.

Miten rakentaisitte tämän?



Kuvassa on talon julkisivupiirros, jossa näkyy parveke punaisella viivalla ja yhden kerroksen osa merkittynä turkoosilla värillä piirustuksessa.

Pohjapiirros näyttää suunnitellun parvekkeen sijainnin. Parveke sijaitsee keskellä julkisivua, ja siinä on avoin kulma tukivaihtoehdoilla.
 
Valitettavasti kuviasi/piirustuksiasi ei voi nähdä

Mutta kun kirjoitat
Parveke rakennetaan "lattian ulkopuolelle"
minusta vaikuttaa loogiselta asettaa parveke pylväille ja pilareille sekä sisä- että ulkoreunoille.
Sitten voidaan sisempi kantolinja kiinnittää 220 sääntöön pitkien ranskalaisten ruuvien avulla.
Myös sisemmät pylväät voidaan kiinnittää 220 sääntöihin, jos sopivasti sijoitetut.

Mitä on "fasadskiva" muuten?
 
KnockOnWood sanoi:
Valitettavasti en voi nähdä kuviasi/piirustuksiasi
Näen ne hyvin (kaksi liitettyä kuvaa). Onko kaikilla muilla ongelmia nähdä ne?

Fasaadilevyllä tarkoitan Cembritin 8 mm läpivärjättyjä kuitusementtilevyjä, jotka ruuvataan kiinni harvapaneliin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.