Olen ajatellut suorittaa "snickarglädje" palan sahatun levyn avulla. Voiko tätä varten käyttää vaneria ja jos voi, mikä tyyppi? Entä maalaus, minkälaista maalia jne.? Kuinka kauan materiaali kestää, kun se on länsirannikolla ja alttiina tuulelle ja vedelle? Ulkonäkö on samanlainen kuin kuvassa.
Valkoinen puinen koristeellinen penkki, joka on osittain terassin seinään kiinnitettynä.  Penkissä on koristekaiverruksia ja taustalla punainen seinä.
Toivon, että joku voi auttaa minua kysymyksissäni.
Terveisin Magnus
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.