Olen ajatellut suorittaa "snickarglädje" palan sahatun levyn avulla. Voiko tätä varten käyttää vaneria ja jos voi, mikä tyyppi? Entä maalaus, minkälaista maalia jne.? Kuinka kauan materiaali kestää, kun se on länsirannikolla ja alttiina tuulelle ja vedelle? Ulkonäkö on samanlainen kuin kuvassa.
Toivon, että joku voi auttaa minua kysymyksissäni.
Terveisin Magnus