Hei, minulla on huone, joka on 6000x8000, joten ajattelin asentaa liimapuupalkin, joka on 115x495 keskelle huonetta, sitten 45x220x4000 ulkoseinästä, missä ne kiinnitetään palkkikenkiin liimapuupalkkiin, mihin kiinnitän ne myös palkkikenkiin. Mitä mieltä olette, onko liian heikko vai kestääkö? Yläkerrassa tulee sitten olemaan keittiönäyttely!
 
Spontaanisti sanoisin, että en uskaltaisi laittaa liimapuuta palkkikenkään. Siihen haluaisi joko veistosliitoksen tai pilarin alle.

Siihenhän tulee vain muutama ankkuriruuvi, joiden odotetaan pitävän kaiken paikoillaan, vai ymmärränkö väärin?
 
Varsinaiset liimapuupalkit lepäävät kantavilla seinillä, sitten koolaukset, jotka ovat 45x220, menevät liimapuupalkkiin ja sitten siinä on palkkikengät 600 cc välein.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.