1 723 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Parruteline?
Hei, minulla on huone, joka on 6000x8000, joten ajattelin asentaa liimapuupalkin, joka on 115x495 keskelle huonetta, sitten 45x220x4000 ulkoseinästä, missä ne kiinnitetään palkkikenkiin liimapuupalkkiin, mihin kiinnitän ne myös palkkikenkiin. Mitä mieltä olette, onko liian heikko vai kestääkö? Yläkerrassa tulee sitten olemaan keittiönäyttely!
Spontaanisti sanoisin, että en uskaltaisi laittaa liimapuuta palkkikenkään. Siihen haluaisi joko veistosliitoksen tai pilarin alle.
Siihenhän tulee vain muutama ankkuriruuvi, joiden odotetaan pitävän kaiken paikoillaan, vai ymmärränkö väärin?
Siihenhän tulee vain muutama ankkuriruuvi, joiden odotetaan pitävän kaiken paikoillaan, vai ymmärränkö väärin?
Talon omistaja
· Skåne
· 5 387 viestiä
Rakensin koko verantamme piilokiinnitteisellä ET-T-tyyppisellä ruuvilla Essveltä.
Liimapalkit 115x420, joissa liimapalkit 57x270 ruuvattiin ET-T-ruuvilla.
https://www.mynewsdesk.com/se/essve/videos/essve-konstruktionsskruv-et-t-12015
Todella tyylikäs, ei näkyviä kiinnityksiä!
Katso ESSVE-verkkosivusto.
https://www.essve.com/sv/produkter/...sskruv/et-t/konstruktionsskruv-et-t-corrseal/
Liimapalkit 115x420, joissa liimapalkit 57x270 ruuvattiin ET-T-ruuvilla.
https://www.mynewsdesk.com/se/essve/videos/essve-konstruktionsskruv-et-t-12015
Todella tyylikäs, ei näkyviä kiinnityksiä!
Katso ESSVE-verkkosivusto.
https://www.essve.com/sv/produkter/...sskruv/et-t/konstruktionsskruv-et-t-corrseal/
Klikkaa tästä vastataksesi