Onko kukaan äskettäin yrittänyt hankkia parempaa koivuvaneria, B/BB tai BB/BB, oletan että se on sama kun mainitaan Baltic birch plywood? Olen kuullut, että suuri toimittaja Ceos on kohdannut ongelmia saadakseen vaneria maailmanlaajuisen tilanteen vuoksi.

Jos se nyt on tullut vaikeaksi ja siten kalliiksi, onko olemassa hyvää korvaajaa, entä näyttääkö muilla puulajeilla olevan vanerimuodossa? Ajateltu sisustukseen kuten keittiöön ja vaatekaappeihin.

A
Katso, onko helpompi saada viilutettua mdf:ää sen sijaan.

Nimeämätön vaneri laatua B tai BB on yleensä tavallista havuvaneria. Koivuvaneri on yleensä nimeltään juuri koivuvaneri, koska kauppiaat tietävät voivansa puristaa vähän enemmän rahaa siitä.

• Tykkään
JJL - Ljungen 4
  • Laddar…
A Emil_K sanoi:
Tarkista, onko helpompaa löytää viilutettua mdf:ää sen sijaan.

Mainitsematon vaneri laadulla B tai BB on yleensä tavallista havuvaneria. Koivuvaneri kutsutaan juuri koivuvaneriksi, koska kauppiaat tietävät, että he voivat puristaa muutaman lantin enemmän siitä.
Oletko varma, että se on mäntyä, ehkä sekoitettu? Olen miettinyt viilutettua, mutta olen nähnyt vain hyvin ohuella viilulla, 0,6, ja ajattelen, että ainakin keittiörungot saavat osakseen jonkin verran kulutusta sisäpuolella kattiloilta jne., joita siirretään edestakaisin 🙂 En myöskään pidä enää mdf:stä, olen sahannut sitä tarpeeksi. Mitä mieltä olet liimapuulevystä ohuemmassa mitassa, riski, että kohtuulliseen hintaan löytyy vain mäntyä, mikä on luultavasti liian pehmeää.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.