Hei !

Olen kiinnostunut tietämään, onko kellään kokemusta siitä, kuinka kriittistä on, että fixbrukin käytettävyys on ylittynyt 6 kuukautta vrt. parasta ennen -päivämäärään ?!

Minulla on nimittäin vielä yksi erä fixiä, joka on säilytetty kuivassa ja lämpimässä, ja jonka viimeinen käyttöpäivä oli kesäkuun lopussa tänä vuonna. Olen ajatellut käyttää sitä laatan asettamiseen koko kellariin jouluna.

/John

Minulla oli jäljellä puolikas säkki, joka on ollut avattuna kuivassa tilassa joulusta lähtien. Ajattelin käyttää sitä jokin viikko sitten. Näytti ihan hyvältä. Mutta kun otin kauhallisen siitä sekoittamista varten, oli se puoli-kovaa muutaman sentin säkissä alaspäin. Olisi varmasti voinut rikkoa paakut sekoituksen aikana. Mutta en uskaltanut ottaa riskiä, piti ostaa uutta.

Mutta se oli, kuten sanottu, avattu säkki.

Olen säilyttänyt avattuja kaakeliliimasäkkejä (kuivina) useita vuosia. Ei mitään ongelmia liiman tai seoksen kanssa. Valmistajat ja kauppiaat hyötyvät hyvin pelottelemalla meitä ostamaan uutta.

Aivan kuten epäilin - kiitos nopeista vastauksista!

Hei!

Olen pitänyt vähän varalla 10 vuotta. Sen heitin nyt pois. En ole valmis ottamaan riskiä, että se toimii edelleen. Jos se ei toimi, sen korjaaminen on paljon suurempi työ kuin uuden ostamisen kustannukset.

/pinebar

Sementtipohjaiset tuotteet sisältävät usein kromia vähentäviä aineita vähentääkseen käyttäjän riskiä kehittää kromiallergia. Parasta ennen -päivämäärä tuotteelle liittyy ensisijaisesti siihen, että nämä aineet eivät ole aktiivisia yli noin 1 vuoden ajan.

PjS

Snailman
Betoni on yleensä melko betonipohjaista, enkä haluaisi potkaista betonisäkkiä, joka on maannut useita vuosia.. (Se on yleensä kivenkovaa)

Se aine materiaalissa, joka saa sen kovettumaan, häviää ajan myötä käytöstä, mikä saattaa heikentää kovettumisprosessin nopeutta ajan myötä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.