7 531 lukukertaa ·
7 vastausta
8k lukukertaa
7 vastausta
Parasta ennen -päivämäärä kaakeliliima
Hei !
Olen kiinnostunut tietämään, onko kellään kokemusta siitä, kuinka kriittistä on, että fixbrukin käytettävyys on ylittynyt 6 kuukautta vrt. parasta ennen -päivämäärään ?!
Minulla on nimittäin vielä yksi erä fixiä, joka on säilytetty kuivassa ja lämpimässä, ja jonka viimeinen käyttöpäivä oli kesäkuun lopussa tänä vuonna. Olen ajatellut käyttää sitä laatan asettamiseen koko kellariin jouluna.
/John
Olen kiinnostunut tietämään, onko kellään kokemusta siitä, kuinka kriittistä on, että fixbrukin käytettävyys on ylittynyt 6 kuukautta vrt. parasta ennen -päivämäärään ?!
Minulla on nimittäin vielä yksi erä fixiä, joka on säilytetty kuivassa ja lämpimässä, ja jonka viimeinen käyttöpäivä oli kesäkuun lopussa tänä vuonna. Olen ajatellut käyttää sitä laatan asettamiseen koko kellariin jouluna.
/John
Moderator
· Stockholm
· 57 848 viestiä
Minulla oli jäljellä puolikas säkki, joka on ollut avattuna kuivassa tilassa joulusta lähtien. Ajattelin käyttää sitä jokin viikko sitten. Näytti ihan hyvältä. Mutta kun otin kauhallisen siitä sekoittamista varten, oli se puoli-kovaa muutaman sentin säkissä alaspäin. Olisi varmasti voinut rikkoa paakut sekoituksen aikana. Mutta en uskaltanut ottaa riskiä, piti ostaa uutta.
Mutta se oli, kuten sanottu, avattu säkki.
Mutta se oli, kuten sanottu, avattu säkki.
Hei!
Olen pitänyt vähän varalla 10 vuotta. Sen heitin nyt pois. En ole valmis ottamaan riskiä, että se toimii edelleen. Jos se ei toimi, sen korjaaminen on paljon suurempi työ kuin uuden ostamisen kustannukset.
/pinebar
Olen pitänyt vähän varalla 10 vuotta. Sen heitin nyt pois. En ole valmis ottamaan riskiä, että se toimii edelleen. Jos se ei toimi, sen korjaaminen on paljon suurempi työ kuin uuden ostamisen kustannukset.
/pinebar
Sementtipohjaiset tuotteet sisältävät usein kromia vähentäviä aineita vähentääkseen käyttäjän riskiä kehittää kromiallergia. Parasta ennen -päivämäärä tuotteelle liittyy ensisijaisesti siihen, että nämä aineet eivät ole aktiivisia yli noin 1 vuoden ajan.
PjS
PjS
Klikkaa tästä vastataksesi