Ginflyer sanoi:
P-Plats: Mitä nämä maksavat?
noin 200:- sis. alv pitäisi olla ja sopivat std.kiinnitys tyyppi Starret, Bahco, Biltema ym.

200 pickadållår on kyllä oikea löytö. Sellaisen minun on pakko saada :)

Ginflyer>Tee sabluunamalli masoniitista tai mdf:stä ja aja sabluunajohteella mallia vasten.

/Kent

Snickarboden: Tämä onkin yksi tapa. Ihanaa, että tässä foorumissa on luovuutta.

Ostin itselleni reikäsahan. Heillä ei ollut Luna kotona, mutta Dewalt kylläkin.. 290:- tinkattu ja selvä 57mm reikäsahasta sekä pidike tähän.

• DeWaltin keltainen 57mm hålsåg, kaksikätinen reiänsaha, tekstillä "USE EYE PROTECTION", käytettäväksi poranterän kanssa, rakentamiseen ja remontointiin.
  • Hålsåg Dewalt 57 mm ja teline.
Onnittelut! Nyt olen vähän kateellinen... Haluan myös!

Onnea reiän tekemiseen!
Terveisin
Ronnie

Huomasin, että hieman halvemmissa mallit, joissa "chuckiin" laitettava tappi on aivan pyöreä. Se ei pysy kunnolla kiinni jonkin ajan kuluttua, joten se alkaa pyöriä. Tulin hulluksi käyttäessäni sellaista ja käytin pari satalappua "oikeaan" :) joka oli viistetyillä sivuilla, jotka pureutuivat kunnolla porakoneeseen.

Se Walter hän on kuusikulmainen hän ;)

Starret myös…
(olemassa kuitenkin useilla eri kiinnikkeillä)

Minulle on toiminut hyvin, että ensin poraan/sahaan puolet yhdestä suunnasta ja sitten toisen puolen toisesta suunnasta (keskiöporan reikä ohjaa koko prosessia). En oikeastaan tiedä miksi, mutta ehkä sivujen kitka vaikutti aika paljon.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.