Hei

Aion tasoittaa katon, mutta minun täytyy ensin paikata naulanreiät, joissa se on irronnut.

Pitäisikö minun käyttää erityistä tasoitetta, jolla on esimerkiksi ylimääräinen tartuntakyky? Haluaisin todella nähdä, että se kestää monta vuotta eteenpäin. En halua tehdä sitä uudelleen 10 vuoden päästä, jos tasoite irtoaa naulankannoista.
Tai toimiiko kaikki tasoitteet yhtä hyvin tähän?
Katossa näkyy spikausreikä, joka kaipaa paikkaamista. Keskustelua oikeasta tasoitteesta pitkäaikaiseen kiinnipysymiseen.

Onko tasoite irronnut itsestään, vai toimenpiteen jälkeen?

10 vuoden takuita ei anneta, mutta olisin käyttänyt märkätilatasoitetta kuten Scotte LW

GoForIt GoForIt sanoi:
Onko tasoite irronnut itsestään vai toimenpiteen jälkeen?

10-vuoden takuita ei anneta, mutta olisin käyttänyt märkätilan tasoitetta kuten Scotte LW
Ei, se on irronnut itsestään, luulen että se on alkuperäinen 60-luvulta.

Kiitos vinkistä, pitää tutkia sitä!

Jos katto/ruuvi liikkuu, se on korjattava ennen

GoForIt GoForIt sanoi:
Katto/ruuvi liikkuu niin se täytyy tietysti korjata ensin
En usko niin, se onhan kipsiä. Uskon, että se on maali joka on irronnut naulasta. Se on noin 60 vuotta vanha.

En löydä erityisesti Scotte LW putkilossa, vain sangossa. Luuletko että mikä tahansa märkätilatasoite toimii?

N naikon sanoi:
En usko niin, sehän on kipsiä. Luulen, että maalikerros on irronnut naulasta. Se on noin 60 vuotta vanha.

En löydä juuri Scotte LW:tä tuubissa, vain ämpärissä. Luuletko, että mikä tahansa märkätilojen tasoite toimii?
Käy oikeassa maalikaupassa ja pyydä heitä etsimään oikea tasoite heidän valikoimastaan

• Tykkään
naikon
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.