Hei
Ajattelen vaihtaa talon paneelit,
pystyyn ilman lukkoa.
Ajattelin käyttää kolmea eri leveyttä, lisäeristää 80 mm:llä
Onko sopivaa käyttää asvaboard-paneelin takana ennen 28x70-naulauslaitaa?
 
Mitä on tänään paneelin takana?
 
Naulalista 22x45
Ajattelin poistaa sen ja laittaa 80mm eristelevyn.
Sen päälle 28x70 naulalista
Ja ajatus on, että voiko sen jälkeen laittaa asvaboard
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.