29 065 lukukertaa ·
18 vastausta
29k lukukertaa
18 vastausta
Paloturvallinen levy
tiedän, että kun itse kävin työmailla, mineritiä laitettiin palotiloihin ja joskus myös varastojen erottamiseen. se oli helvettiä työskennellä, sahata tyyliin huonoimmalla käsisahalla ja porata kaikki ennen kuin edes ajatteli laittaa levyä pystyyn.
mutta nyt on niin, että jos ei ole muuta materiaalia kuin minerit minun kamiinaani, niin minun on pakko käyttää sitä. mutta se on kallista kuin paholainen.....
mutta nyt on niin, että jos ei ole muuta materiaalia kuin minerit minun kamiinaani, niin minun on pakko käyttää sitä. mutta se on kallista kuin paholainen.....
kiitos vinkistä byggaren, mutta jos katsot kuvaa, niin luulen että se tulee näyttämään vähän kömpelöltä. ja henkilökohtaisesti uskon, että ero lämpimän ja kylmän välillä saa laastin ajan kanssa halkeilemaan.
Mutta kuten sanottu, kiitos vinkistä, aion miettiä asiaa hetken ja katsoa miten se sujuu.
Mutta yksi asia, jota en usko voivani ratkaista. Sotluckan edessä, minun täytyy varmistaa, että siihen pääsee käsiksi myös. hmnmmm täytyy miettiä lisää...
Mutta kuten sanottu, kiitos vinkistä, aion miettiä asiaa hetken ja katsoa miten se sujuu.
Mutta yksi asia, jota en usko voivani ratkaista. Sotluckan edessä, minun täytyy varmistaa, että siihen pääsee käsiksi myös. hmnmmm täytyy miettiä lisää...
Klikkaa tästä vastataksesi