Magnussons2019 Magnussons2019 sanoi:
Niin ystävällistä sinulta. Kuitenkin asun Motalassa, joten onhan se pitkä matka, ja lisäksi emme ole vielä edes rakentaneet taloamme. :crysmile::crysmile:
Aha haha mutta säästän sen, jos joskus lähdemme lomalle Motalassa
 
S Stins sanoi:
Aha haha mutta säästän sen mikäli lähdemme lomalle Motalaan jonain päivänä
Kiitos! :D
 
B
Onko se siis 0,5 mm liian ohut? Mitä toleranssivaatimuksia käytät rakentamisessa?
 
Täydellistä! Kiitos Dan. Se on myös EI60, mahtava löytö!
 
  • Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Onko kenelläkään vinkkejä Brandskyddsskivan pintakäsittelyyn?

Aion asentaa sen kattoon bstukaminen yläpuolelle ja levy ei oikein paranna huoneen tunnelmaa niin sanotusti.

Asennusohjeissa sanotaan, että levyn voi tasoittaa ja ehkä sen voisi myös maalata oikeanlaisella maalilla…tai vain nauttia tasoitteen luonnollisesta ilmeestä.

Onko jollain ehdotuksia?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.