2 135 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Paloluokiteltu pintakerros autotallin ja vierashuoneen välille
Hei
Toivottavasti joku, joka tuntee paloluokitukset, voisi vastata pohdintoihini.
Onko totta, että autotallin ja vierashuoneen välillä tarvitaan paloluokitus? Katso liitetty piirustus.
Olen parhaillaan rakentamassa tätä. Lähin talo on noin 10 metrin päässä.
Alkuperäinen ajatus ei ollut asentaa sisäkattoa autotallin osaan, ja silloin valvoja sanoi, että kattoristikko pitäisi peittää kaksinkertaisella kipsilevyllä. Tuleeko nyt puupaneeli sen sijaan, jääkö kipsilevy pois?
Toivottavasti joku, joka tuntee paloluokitukset, voisi vastata pohdintoihini.
Onko totta, että autotallin ja vierashuoneen välillä tarvitaan paloluokitus? Katso liitetty piirustus.
Olen parhaillaan rakentamassa tätä. Lähin talo on noin 10 metrin päässä.
Alkuperäinen ajatus ei ollut asentaa sisäkattoa autotallin osaan, ja silloin valvoja sanoi, että kattoristikko pitäisi peittää kaksinkertaisella kipsilevyllä. Tuleeko nyt puupaneeli sen sijaan, jääkö kipsilevy pois?
Talon omistaja
· Stockholm
· 715 viestiä
Tarvitset paloluokituksen, sanoisin. Varmasti vähintään EI30. Kattotuoli on toinen vaatimus, mutta sen kantavuus on tärkeä. Jos ne ovat puuta, yleensä ei tarvitse murehtia.nutchuk sanoi:
Moi
Toivottavasti joku, joka on taitava paloluokituksissa, voi vastata pohdintoihini.
Onko totta, että autotallin ja vierashuoneen väliin on oltava paloluokitus? Katso liitetty piirustus.
Olen juuri nyt rakentamassa. Lähin talo on noin 10 metrin päässä.
Alkuperäisesti ei ollut tarkoitus olla sisäkattoa autotallin osassa, ja KA tarkoitti, että kattotuoli olisi pitänyt verhoilla kaksinkertaisella kipsilevyllä. Nyt siitä tulee luultavasti puupaneeli, jääkö kipsilevyt pois silloin?
Klikkaa tästä vastataksesi