2 730 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
palogipsi äänieristys
Akustiikkaprofiilin vaikuttaa olevan 25 mm, mikä tekisi vaihtoehdon 13*2+25=51 mm. Se on paksumpi kuin muut vaihtoehdot, jotka ovat 30 mm ja 39 mm, ja koska en oikeastaan usko tarvitsevani lisä-äänieristystä, en usko olevani valmis uhraamaan 10-20 mm siihen (voi kuulostaa vähältä, mutta asun ahtaasti
.
Kiinnostavaa oppia kuitenkin - mahdollisesti saattaa olla ajankohtaista jossain muussa paikassa. Asennetaanko akustiikkaprofiili esimerkiksi ruuveilla koolauksiin?
Kiinnostavaa oppia kuitenkin - mahdollisesti saattaa olla ajankohtaista jossain muussa paikassa. Asennetaanko akustiikkaprofiili esimerkiksi ruuveilla koolauksiin?
Yleisesti ottaen minulla ei ole tänään ongelmia äänen kanssa. Mutta, koska olen poistanut sen, mikä oli siellä aiemmin (tarvitsin korjata hieman seinää) vanerilevy ja kipsilevy sekä ylimääräinen rima - ajattelin maksimoida sen äänieristyksen, jonka voin ainakaan tehdä. Ei tarvitse lisätä lämpöeristystä, enkä aio ripustaa televisiota seinälle. Seinä on osittain minun eteiseni ja hänen kylpyhuoneensa välissä ja osittain meidän kahden parven välissä... Mutta, kuten sanottu, minulla ei oikeastaan ole ollut ongelmia aikaisemmin.
Se sääntö, johon vanerilevy ja kipsi oli kiinnitetty, ei todennäköisesti ollut kosketuksessa seinän kanssa, mikä antaa parhaan lopputuloksen, jos haluat saada hyvän tuloksen. Eli rakennetaan yksi lisäseinä naapuria vasten ilmaraolla välissä, jotta ei ole kosketusta.
Klikkaa tästä vastataksesi