6 430 lukukertaa ·
4 vastausta
6k lukukertaa
4 vastausta
Palkki autotallin oven yläpuolella
Hei, olen uusi jäsen täällä, mutta olen lukenut foorumia parin vuoden ajan ja nyt on aika saada vähän apua. Aion vaihtaa vanhan kippioven nosto-oviin.
Garagen leveys 8m ja kattokorkeus 2570
Vanha ovi 2450x2430
Uusi ovi 4000x2125
Koko garage on rakennettu lecasta ja ovi päättyy noin 0,5m ovelta. Lecalla on makaava palkki, joka on 45x195 ja sen päällä ovat kattotuolit, jotka on rakennettu 65x180.
Joten kysymykseni on, mitä vahvistusta oven yläpuolelle tarvitaan?
Ystävällisin terveisin Petri
Garagen leveys 8m ja kattokorkeus 2570
Vanha ovi 2450x2430
Uusi ovi 4000x2125
Koko garage on rakennettu lecasta ja ovi päättyy noin 0,5m ovelta. Lecalla on makaava palkki, joka on 45x195 ja sen päällä ovat kattotuolit, jotka on rakennettu 65x180.
Joten kysymykseni on, mitä vahvistusta oven yläpuolelle tarvitaan?
Ystävällisin terveisin Petri
Ajattelin, että on yhtä hyvä rakentaa kunnolla kerralla, olen tehnyt kovasti töitä autotallin kanssa 6 kuukautta, se oli vanha yksityinen puusepänverstas, joten he olivat laittaneet puulattian laatalle, jonka revin pois, maalasin ulkopuolelta vain etupuolen ensi vuoteen asti, myynyt pois 7-8 puusepän konetta autotallista, + paljon puutavaraa ym. maalannut katon, seinät, lattian sisällä ja vihdoinkin suurimmat asiat on korjattu, aion asentaa ilmalämpöpumpun nyt ja sitten vähän levätä autotallista kevääseen asti.
Klikkaa tästä vastataksesi