Hei

Tarvitsisin poistaa hirren, joka on tiellä bio-rakentamisen edessä.

Olen tehnyt pikapiirroksen siitä, miten luulen sen olevan rakennettu siltä osin kuin voin nähdä. Voiko tämä pitää paikkansa? Tuntuu loogisemmalta, jos olisi palkki vasemman tolpan alla ullakolta.
Miten tämän voi tehdä hyvin?

• Kaavakuvassa talon rakenne: leikkauksessa näkyy kattopalkkeja ja kysymys palkin poistamisesta ja korvaamisesta I-palkilla.
  • Puinen ullakkohuone, jossa on pöytiä, tuoleja ja palkkeja. Kattopalkkeihin on merkitty sinisellä kirjaimet A ja B.
  • Tila, jossa on hyllyjä, puisia pilareita ja ovi. Ylhäällä A-kirjain osoittaa mahdollisen palkin paikkaa kattorakenteessa.
  • Huoneen katto, jossa on sinisellä kynällä piirretty ympyrä kohdan ympärillä, mahdollinen tukirakenteen kohta.
  • Teollisuushalli, jossa on irrotettu puupalkki katosta; esineitä, kuten kaappeja ja rakennusmateriaaleja ympärillä.
Piirustukset ovat parempia kuin valokuvat, koska ne näyttävät yhteydet paremmin. Jos niitä ei ole, sinun täytyy tehdä ne itse. Mitat ovat tärkeitä, muuten niitä ei voi laskea. Tiedot rakennusvuodesta ovat aina kiinnostavia. Ulkokuvat kertovat usein enemmän kuin sisäkuvat.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.