6 768 lukukertaa ·
6 vastausta
7k lukukertaa
6 vastausta
Palkin laskeminen.
Hei!
Onkohan joku, joka voisi auttaa rautapalkin laskemisessa.
Minulla on laskelma liimapuupalkista. Jännemitta-5m, liimapuuta 115 x 495, taipuma 8 mm.
(liimapuuta 115 x 405, taipuma 20mm)
Onko joku, joka voi muuntaa tämän H- tai I-palkiksi?
Onkohan joku, joka voisi auttaa rautapalkin laskemisessa.
Minulla on laskelma liimapuupalkista. Jännemitta-5m, liimapuuta 115 x 495, taipuma 8 mm.
(liimapuuta 115 x 405, taipuma 20mm)
Onko joku, joka voi muuntaa tämän H- tai I-palkiksi?
Kuinka suuria kuormat ovat ja missä kohtaa palkkia ne sijaitsevat? Jakautunut kuorma vai useita pistekuormia?
Ehkä voin auttaa sinua, jos saan tietää nämä luvut.
Ehkä voin auttaa sinua, jos saan tietää nämä luvut.
Valitettavasti en tiedä kuormituksia tai pisteitä. Taloon, jossa on tasakatto, rakennetaan lisäosa kulmaan, myös tasakatto. 5 metriä vanhasta ulkoseinästä poistetaan ja se korvataan palkilla. Puutavaratalolla on ollut joku laskemassa tätä, mutta saadakseen laskelman teräspalkista rautakauppa haluaa 1500 kr >
. Koska minulla on laskettuna liimapuupalkin taipuma, pitäisi ehkä pystyä laskemaan käänteisesti ja selvittämään, mitä se vastaisi I-palkissa.
Toki, voimme järjestää sen, mutta tarvitsen siinä tapauksessa hieman tietoja liimapuupalkista, kuten taivutusvastuksen tai poikkileikkauksen jäykistysmomentin ja E-moduulin. Näiden tietojen pitäisi olla siellä, missä laskit liimapuupalkin.hemma sanoi:Valitettavasti en tiedä kuormia tai pisteitä. Talo, jossa on tasakatto, jota on tarkoitus jatkaa kulmassa, myös tasakattoisena. 5 metriä vanhasta ulkoseinästä on tarkoitus poistaa ja korvata palkilla. Puutavaratalolla on ollut joku laskemassa tätä, mutta rautapalkin laskeminen rautakaupassa maksaa 1500 kr >.
Koska minulla on laskelma liimapuupalkin taipumisesta, voisi ehkä laskea palkin vastavuorot ja selvittää, mille I-palkki vastaisi.
Sinulla on viesti...
Klikkaa tästä vastataksesi