Heippa,

Ostin äskettäin asunnon ja eteisessä on moduuli sisäänrakennettuna ja sain kuulla, että valitettavasti tekstuuri sen takana ei ole sama kuin muualla. Minua alkoi kiinnostaa ja poistin modulin, ja nyt haluaisin palauttaa tekstuurin niin hyvin kuin voin, tai vaihtoehtoisesti löytää toisen ratkaisun.

Kuten kuvissa näkyy, joku on käyttänyt runsaasti tasoitetta, mutta minulla on jonkin verran syvyystilaa työstää, muuten joudun hiomaan osan vanhaa pois.

Miten te olisitte tehneet yrittääksenne luoda tiiliseinän tekstuurin ja samalla pehmeämmän pinnan?

• Seinä, jossa on osittain maalattua mustaa pintarappia valkoisen tiilipinnan päällä, eteisen oviaukko vasemmalla.
  • Seinä, jossa osittain maalattua ja päällystettyä, tiilimäistä pintaa ja näkyvissä paljaita reikiä, joista paljastuu tummempaa materiaalia.
J
Mietin, voiko se olla jonkinlainen kipsiseos, jota voit jatkaa. Itse kuvio on jo olemassa olevassa alustassa. Ehkä paksu pensseli ja ohut sekoitus voisi toimia?

Joo, sanoisitko että se on kipsiä? Se tuntuu todella kevyeltä verrattuna tasoitteeseen. Kuvio on varmasti siellä, vaikka se täytyy tehdä oikein. Tuntuu siltä, että kipsi/tasoite tarttuu hyvin alustaan, joten todennäköisesti suhteellisen helppoa työstää. Katsotaan, mitä sopivia kipsimassoja on ostettavissa

Aion laittaa kittiä/kipsitasoitetta. Töpötä paperilla tai kankaalla saadaksesi tekstuurin, sitten tee jotain tämän tyylistä.
Käsi pitää muotin edessä tiiliseinää, käytetään seinän tekstuurin luomiseksi kipsillä tai tasoitteella.

• Tykkään
Jocke Best
  • Laddar…
Mahtavaa! Kiitos vinkeistä. Päivittynyt kuva tulee ensi viikolla...jos onnistun nimittäin.

• Tykkään
Alexunden
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.