Olen löytänyt suuren määrän tiiliä, jotka ovat olleet hyvin suojattuna ladossa monta vuotta. Ne näyttävät uusilta. Haluaisin vaihtaa savupiipun tiilet, mutta minun täytyy tietää, ovatko ne pakkasenkestäviä. Näin samanlaisen keskustelun tästä aiheesta ja että niitä voi testata. Mutta siinä ei kerrottu miten. Ehdotuksia?