Hei kaikki iloiset,
Ostin painekyllästettyä terassilautaa Hornbachista hiljattain.
Kun sahasin lankkuja, huomasin, että osa oli vihreitä läpikotaisin kyllästyksen ansiosta, kun taas toiset olivat vihreitä vain pinnalta, mutta käsittelemätöntä puuta pinnan alla ja keskellä.

Menin Hornbachiin kyseenalaistamaan tämän. Heidän vastauksensa oli, että jos kyseinen puu tulee puun keskeltä tai lähellä keskikohtaa, se on niin tiheää, että kyllästysaine ei pääse tunkeutumaan koko matkan keskelle. Se ei kuulemma kuitenkaan ole ongelma, koska tiheä puu on itsessään suojattu lahoamista jne. vastaan.

Mitä mieltä olette tästä? Minun maailmassani jotain, mikä on kyllästetty, on 100% läpikotaisin kyllästetty kyllästysaineella.

Suuret kiitokset neuvoista!
 
Se värieron kuvailet, olen nähnyt kaikessa painetussa mitä olen ostanut, riippumatta siitä tuleeko se byggmaxilta, hornbachilta, fredellsiltä tai sahalta joka painaa oman puutavaransa.
 
Se, mitä he sanovat, pitää paikkansa.
 
Kyllästysneste ei imeydy sydänpuuhun männyssä.
Joten olet saanut oikeaa tietoa.
 
Kun on kyse kuusesta, se on täydellinen läpäisy.
 
N
Kun ostan suurista rakennustavarataloista, niin yleensä on niin, että ne ovat vihreitä vain vähän matkaa sisäänpäin, mutta kun ostan paikalliselta pieneltä sahalta täällä lähellä, ne ovat aina vihreitä koko matkalta sisään. Mutta en ole koskaan ajatellut, onko sillä tekemistä sen kanssa, missä kohtaa puuta puutavara on ollut. Mutta tuntuisi oudolta, jos se sattuisi olemaan niin joka kerta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.