Minulla on melko ruma teräspilari kellarissani. Tällä hetkellä se on päällystetty maalatulla lasikuitukankaalla, mutta minusta se on hieman tylsä.

Miten te tekisitte tämän kanssa? Mietin, pitäisikö liimata vähän MDF-levyä tai vastaavaa, mutta se olisi melkoista hienosäätöä. Onko olemassa fiksumpia ratkaisuja?
 
  • Kellarissa sijaitseva stålpelari, jossa on maalattu lasikuitukangas. Taustalla vaalea seinä ja parkettilattia.
Unikt namn
Kitti?
Vai haluatko, että se tuntuu karkeammalta?
 
Unikt namn Unikt namn sanoi:
Tasoitus?
Vai haluatko, että se tuntuu karkeammalta?
Olen liian huono tasoittamaan, joten jätän sen mieluummin väliin :)
Ei välttämättä suurempi, mutta ehkä hieman siistimpi.
Se ei saa rakentua liian paljon, koska sekä kaiderakenne että yhteys kattoon eivät salli sitä.
 
Unikt namn
Olen samaa mieltä, että kangas näyttää tylsältä, mutta minulle on hieman epäselvää, mitä tarkoitat siistillä. Onko se tasainen maalattu pinta?

Olen vakuuttunut, että on helpompaa saada kitillä aikaan hyväksyttävä viimeistely kuin saada 2.4 metrin pituiset MDF/puu-palikat täydellisesti linjaamaan pilarin ympärille ilman kittitarvetta. Voin toki olla väärässä.

Kyse on vain siitä, että kitataan ja hiotaan uudelleen ja uudelleen, kunnes olet tyytyväinen. Muista levittää se ohuina kerroksina.

On toki mahdollista, että kankaan voi vain hioa pois karkealla paperilla ja maalata suoraan teräspilarillekin.
 
  • Tykkään
BirgitS ja 1 muu
  • Laddar…
Poistaisin kudoksen ja maalaisin sitten tolpan ja näkyvän palkin jollakin hauskalla värillä. Vaihtoehtona on maalata lehtiköynnöksiä ja sitten peittää se köynnöskasveilla (oikeilla tai muovisilla).
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.