2 670 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Päällystä pylväs - Vinkkejä?
Minulla on melko ruma teräspilari kellarissani. Tällä hetkellä se on päällystetty maalatulla lasikuitukankaalla, mutta minusta se on hieman tylsä.
Miten te tekisitte tämän kanssa? Mietin, pitäisikö liimata vähän MDF-levyä tai vastaavaa, mutta se olisi melkoista hienosäätöä. Onko olemassa fiksumpia ratkaisuja?
Miten te tekisitte tämän kanssa? Mietin, pitäisikö liimata vähän MDF-levyä tai vastaavaa, mutta se olisi melkoista hienosäätöä. Onko olemassa fiksumpia ratkaisuja?
Olen samaa mieltä, että kangas näyttää tylsältä, mutta minulle on hieman epäselvää, mitä tarkoitat siistillä. Onko se tasainen maalattu pinta?
Olen vakuuttunut, että on helpompaa saada kitillä aikaan hyväksyttävä viimeistely kuin saada 2.4 metrin pituiset MDF/puu-palikat täydellisesti linjaamaan pilarin ympärille ilman kittitarvetta. Voin toki olla väärässä.
Kyse on vain siitä, että kitataan ja hiotaan uudelleen ja uudelleen, kunnes olet tyytyväinen. Muista levittää se ohuina kerroksina.
On toki mahdollista, että kankaan voi vain hioa pois karkealla paperilla ja maalata suoraan teräspilarillekin.
Olen vakuuttunut, että on helpompaa saada kitillä aikaan hyväksyttävä viimeistely kuin saada 2.4 metrin pituiset MDF/puu-palikat täydellisesti linjaamaan pilarin ympärille ilman kittitarvetta. Voin toki olla väärässä.
Kyse on vain siitä, että kitataan ja hiotaan uudelleen ja uudelleen, kunnes olet tyytyväinen. Muista levittää se ohuina kerroksina.
On toki mahdollista, että kankaan voi vain hioa pois karkealla paperilla ja maalata suoraan teräspilarillekin.
Klikkaa tästä vastataksesi
