Hei, olen uusi täällä. Olemme juuri rakentaneet aidan naapurin kanssa (yhdessä tämän kanssa). Meidän puolen aita koostuu pystysuorista laudoista ja peitelistasta. Valitettavasti minulla ei ole kuvaa ladattavana tällä hetkellä. Asumme Malmön keskustassa ja haluamme sulkea tilamme. Haluamme siksi rakentaa oven aidan yhteyteen. Yritän katsella ympärillä alueellamme, miltä aidat näyttävät ja miten oven kanssa on ratkaistu asia. Googlaan myös jonkin verran. Mutta, olemme vähän eri mieltä kotona siitä, pitäisikö ovi voida lukita vai ei. Minun näkemykseni ovesta on karkea ovi à la "navetanovi", joka on aidan ulkonäön mukainen. Tässä olemme samaa mieltä. Mutta, tämä törmää siihen, että oven tulisi olla helppo lukita. Emme halua juosta ulos aidalle päästämään vieraita sisään... samalla haluamme voida pitää sen lukittuna. Ovi koodilukolla tuli puheeksi. Näen tässä vaikeuden, että sen pitäisi tuntua "karkea", kun tällainen ratkaisu todennäköisesti vaatii "tavallisen" kahvan, joka tarvitsee tiiviimmän yhteyden aitaan? Onko kellään teistä järkevää ratkaisua tähän? Onko olemassa koodilukkoja, jotka kestävät sään?

/Lasse

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.