Joku joka tietää, mihin tämä johtuu?
Olen kiinnostunut Modulhus-talosta (ei Modulent!), joka on rakennettu vuonna 1998, ja kaikkien talon sisäovien listojen kulmat ovat irronneet. Näyttää siltä, että puu on kutistunut. Mistä tämä johtuu?
Sama koskee kattolistoja - on rakoja kattolistojen ja sisäkaton välillä useimmissa huoneissa. Miksi näin tapahtuu?
Kiitollinen vastauksista!